VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY (aktualizované 22.4.2025)
Článok I
Úvodné ustanovenia
- Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej ako „VOP“) sú dôležitou súčasťou právneho vzťahu medzi Prevádzkovateľom – ktorým je spoločnosťou EPIX s.r.o.
so sídlom Pri Suchom mlyne 5238/53, Bratislava – mestská časť Staré Mesto 811 04, IČO: 55 144 799, zapísanou v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, Odd. Sro, Vl. č. 171668/B, ktorá prevádzkuje Prevádzku EPIX GYM na adrese Uhrova 16, Bratislava – Nové Mesto a Klientom, preto Vám odporúčame si ich podrobne prečítať.
- Využívaním Služieb Prevádzkovateľa Klientom vzniká medzi Prevádzkovateľom a Klientom zmluvný vzťah. Ak Prevádzkovateľ a Klient uzatvoria písomnú zmluvu, v ktorej sa dohodnú podmienky odchylne od týchto VOP, budú ustanovenia takej zmluvy uprednostnené pred týmito VOP. Takto dohodnuté podmienky nesmú byť v rozpore s inými právnymi úpravami.
- Predmetom činnosti Prevádzkovateľa je predovšetkým poskytovanie služieb fitness centra (open gym – individuálne využívanie priestorov a vybavenia prevádzky, cvičenie s osobným trénerom). V priestoroch Prevádzky Prevádzkovateľa sa môžu konať skupinové cvičenia a môžu byť tiež predávané doplnky stravy a nápoje (tovar).
- Registráciou, kúpou niektorého z produktov Prevádzkovateľa (najneskôr však vždy začatím využívania Služieb Prevádzkovateľa) Klient potvrdzuje, že sa oboznámil so znením VOP, Podmienkami spracúvania osobných údajov, a Prevádzkovým poriadkom, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP.
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo aktualizovať, zmeniť alebo nahradiť akúkoľvek časť týchto VOP, pričom zmeny oznámi na svojej webovej stránke. Aktualizované znenie VOP je k dispozícii aj v priestoroch recepcie v Prevádzke.
- Prevádzkovateľom je spoločnosť EPIX s.r.o. so sídlom Pri Suchom mlyne 5238/53, Bratislava – mestská časť Staré Mesto 811 04, IČO: 55 144 799, zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, Odd. Sro, Vl. č. 171668/B.
- Klientom je fyzická osoba, ktorá má záujem využívať alebo využíva služby Prevádzkovateľa.
- Prevádzkou je Prevádzka Prevádzkovateľa s názvom EPIX GYM nachádzajúca sa na adrese Uhrova 16, Bratislava –mestská časť Nové Mesto 831 01.
- Cenníkom je aktuálny prehľad cien za služby Prevádzkovateľa; cenník je zverejnený na webovej stránke www.epixgym.sk; Cenník je aj prílohou týchto VOP.
- Elektronickým systémom je elektronický nástroj Prevádzkovateľa, prostredníctvom ktorého sa Klienti môžu registrovať ako členovia Prevádzkovateľa, platiť za služby a prostredníctvom tohto systému je Klientom umožnený vstup do Prevádzky.
- Službami sú služby poskytované Prevádzkovateľom v Prevádzke, najmä služby fitness centra – individuálne využívanie priestorov a vybavenia Prevádzky, cvičenie s osobným trénerom.
- Aplikácia Principle Guy je jedinečná on-line aplikácia, ktorá slúži na vytvorenie personalizovaného individuálneho tréningového plánu „na mieru“ pre konkrétneho klienta pod dohľadom osobného trénera. Udelenie oprávnenia používať aplikáciu znamená poskytnutie služby, ktorej predmetom je sprístupnenie aplikácie a jej funkcionalít. Aplikácia Principle Guy je sprostredkovaná prostedníctvom spolupráce s Principle Guy s.r.o. a je predávaná buď ako samostatná služba alebo ako súčasť niektorého z produktov Prevádzkovateľa.
- Orgány dozoru nad činnosťou Prevádzkovateľa:
- Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa pri poskytovaní služieb fitnescentra vykonáva Regionálny úrad verejného zdravotníctva Bratislava hlavné mesto so sídlom v Bratislave.
- Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa vo veciach ochrany spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava
- Dohľad nad spracúvaním osobných údajov a plnením povinností prevádzkovateľa vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov,
- Kontaktné údaje Prevádzkovateľa pre Klientov
EPIX s.r.o.
Pri Suchom mlyne 5238/53, Bratislava – mestská časť Staré Mesto 811 04
IČO: 55 144 799
Tel.: 0910 349 888
E-mail: ahoj@epixgym.sk
Článok II
Služby poskytované Prevádzkovateľom
- Prevádzkovateľ ponúka nasledovné produkty:
- jednorazový vstup,
- 10 vstupov,
- permanentka,
- osobný tréning,
- 10 x osobný tréning,
- tréning v dvojici,
- 10 x tréning v dvojici,
- tréning v malej skupine (balík služieb),
- jednorazový tréning v malej skupine,
- diagnostika,
- ukážka cvičení na strojoch,
- Základná služba poskytovaná v Prevádzke je „jednorazový vstup“; je to produkt, ktorý oprávňuje Klienta na vstup do Priestorov Prevádzky za účelom individuálneho cvičenia (ďalej ako „vstup“). Táto služba umožňuje Klientovi využívať na individuálne cvičenie v súlade s podmienkami bežného užívania a týmito VOP priestory a vybavenie Prevádzky, a to po určený čas podľa týchto VOP.
- Produkt „10 vstupov“ oprávňuje klienta na 10 samostatných vstupov do fitness centra.
- Produkt „Permanentka“ je produkt Prevádzkovateľa, ktorý obsahuje neobmedzený vstup do fitness centra prostredníctvom prístupového linku k otváraniu dverí. Produkt „Permanentka“ sa predáva ako predplatený produkt s predplatným obdobím 30 kalendárnych dní. Podrobnejšie informácie k predplatnému sú uvedené v Článku III ods. 2 týchto VOP.
- Produkt „Osobný tréning“ je produkt Prevádzkovateľa, ktorý obsahuje:
- jeden tréning s osobným trénerom,
- vstup do fitness centra,
- tréningový plán v aplikácii Principle Guy,
- optimalizáciu tréningového plánu v aplikácii Principle Guy,
Aktuálny cenník služieb prevádzkovateľa nájdete v Prílohe č. 1 týchto VOP).
- Produkt „10 x Osobný tréning“ je služba prevádzkovateľa, ktorá obsahuje z 10 osobných tréningov za zvýhodnenú cenu. Aktuálny cenník služieb prevádzkovateľa nájdete v Prílohe č. 1 týchto VOP).
- Produkt „Tréning v dvojici“ je Produkt Prevádzkovateľa, ktorý obsahuje:
- osobný tréning pre dve osoby pod dohľadom osobného trénera,
- vstup do fitness centra,
- tréningový plán v aplikácii Principle Guy,
- optimalizáciu tréningového plánu v aplikácii Principle Guy.
Aktuálny cenník služieb prevádzkovateľa nájdete v Prílohe č. 1 týchto VOP);
- Produkt „10 x Tréning v dvojici“ je služba prevádzkovateľa, ktorá obsahuje 10 tréningov v dvojici za zvýhodnenú cenu. Aktuálny cenník služieb prevádzkovateľa nájdete v Prílohe č. 1 týchto VOP).
- Produkt „Tréning v malej skupine (balík služieb)“ je Produkt Prevádzkovateľa, ktorý obsahuje:
- neobmedzený vstup do fitness centra prostredníctvom prístupového linku k otváraniu dverí,
- tréningový plán v aplikácii Principle Guy,
- optimalizáciu tréningového plánu v aplikácii Principle Guy,
- 4 tréningy pod dohľadom osobného trénera v skupine najviac 3 ľudí (Aktuálny cenník služieb prevádzkovateľa nájdete v Prílohe č. 1 týchto VOP);
produkt „Tréning v malej skupine (balík služieb)“ sa predáva ako predplatená služba s predplatným obdobím 30 kalendárnych dní. Podrobnejšie informácie k predplatnému sú uvedené v Článku III ods. 2 týchto VOP.
- Produkt „Jednorazový tréning v malej skupine“ je produkt Prevádzkovateľa, ktorý umožňuje Klientovi využiť možnosť jednorazového tréningu podľa aplikácie Principle Guy pod dohľadom osobného trénera v skupine najviac troch ľudí. V cene jednorazového tréningu v malej skupinei je aj vstup do fitness centra.
- Produkt „Diagnostika“ je produkt, ktorého cieľom je stanoviť si jasné ciele, zistiť aktuálny stav vašej kondície a vytvoriť individuálny tréningový plán. Výsledkom je podrobný report a tréningová jednotka aplikácii Principle Guy.
- Produkt „Ukážka cvičení na strojoch“ponúka praktickú možnosť vyskúšať si všetky stroje v našom fitness centre s osobným trénerom. Zároveň získate prístup do aplikácie Principle Guy, kde nájdete podrobné návody a videá ku každému cvičeniu.
- Okrem produktov Prevádzkovateľa, majú klienti Prevádzkovateľa možnosť zakúpenia „Principle Guy app“ na základe spolupráce Prevádzkovateľa s Principle Guy s.r.o. Principle Guy app predstavuje prístup do aplikácie Principle Guy a tréningový plán v aplikácii Principle Guy. Produkt „Principle Guy app“ sa predáva samostatne alebo je súčasťou iných produktov Prevádzkovateľa. V prípade, že sa predáva samostatne, predáva sa ako predplatená služba prostredníctvom Principle Guy app s predplatným obdobím 30 kalendárnych dní s automatickým obnovovaním platby. Na zakúpenie Principle Guy App sa Článok III ods.2 týchto VOP vzťahuje primerane, pričom predávajúcim (prevádzkovateľom )je v tom prípade priamo Principle Guy s.r.o.
- Produkty Permanentka, Tréningy v malej skupine (balík služieb) a Principle Guy App sú predávané ako predplatené služby s predplatným obdobím 30 kalendárnych dní, s automatickým obnovovaním a automatickou platbou z platobnej karty Klienta, bez viazanosti a s možnosťou tieto služby Klientom kedykoľvek zrušiť ku koncu predplatného obdobia (ďalej ako „Predplatené produkty“). Podrobnejšie informácie k predplatnému sú uvedené v Článku III ods. 2 týchto VOP.
- Pri produktoch, ktoré zahŕňajú tréningy s osobným trénerom je Klient povinný si termín vopred zarezervovať s osobným trénerom, buď prostredníctvom rezervačného systému alebo po individuálnej dohode s osobným trénerom. Klient môže zrušiť svoju účasť na tréningu najneskôr do 24 hodín pred začatím tréningu; v takom prípade bude mať možnosť dohodnúť si náhradný tréning. Ak Klient nezruší svoju účasť na tréningu do 24 hodín nevzniká mu právo na náhradný tréning ani na inú formu náhrady.
- Doba trvania jedného vstupu v prípade každého produktu Prevádzkovateľa je najviac 120 minút, ktoré začínajú plynúť momentom vstupu Klienta do priestorov Prevádzky. Ak Klient zotrvá v Priestoroch Prevádzky dlhšie ako 120 minút od prvého vstupu, môže mu byť pri odchode z Priestorov zaúčtovaný ďalší vstup, ktorý je Klient povinný uhradiť (napríklad prostredníctvom platobnej brány). V prípade, že Klient zotrvá v Priestoroch kratšie, nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za nevyčerpaný čas vstupu.
- Príležitostné akcie, zľavy platia len počas obdobia, ktoré je definované na webovej stránke. Pri ich nevyužití nie je možná kompenzácia, vrátenie poplatku, či dodatočné uplatnenie. Akcia týkajúca sa nového registrovaného Klienta sa dá využiť iba jeden krát.
- V priestoroch prevádzky sa môžu konať skupinové cvičenia.
- Nákup produktu 10 vstupov, permanentka, Tréning v malej skupine (balík služieb), Tréning v dvojici (balík služieb), Osobný tréning (balík služieb) je možný len pre registrovaných klientov.
Článok III
Nákup Produktov Prevádzkovateľa,
- Pre využívanie Služieb Prevádzkovateľa je potrebné, aby si Klient zakúpil niektorý z produktov Prevádzkovateľa prostredníctvom stránky www.epixgym.sk. Na zakúpenie Produktov Prevádzkovateľa elektronicky sa vyžaduje platná platobná karta Klienta. V priestore vstupu do Prevádzky sú informácie o podmienkach vstupu. Pri kúpe produktov Prevádzkovateľa Klient schváli tieto VOP a oboznámi sa aj s Informáciou o spracúvaní osobných údajov.
- Úhrada za predplatené produkty (Permanentka, Tréning v malej skupine (balík služieb), Principle Guy app) je realizovaná platobnou kartou a následne formou predplatného na vrub spôsobu platby Klienta. Predplatné sa v týchto prípadoch automaticky obnovuje na ďalšie predplatné obdobie (t. j. ďalších 30 kalendárnych dní). Klient môže predplatné kedykoľvek zrušiť s účinnosťou ku koncu predplatného obdobia, aby sa mu ďalej neúčtovali poplatky. Predplatným obdobím je obdobie 30 kalendárnych dní a začína dňom zakúpenia služby. Ak sa zvýši cena Predplatného, bude o tom Klient zo strany Prevádzkovateľa informovaný a prevádzkovateľ Klienta požiada o súhlas s pokračovaním. Platba za každé obnovenie služby je realizovaná automaticky na základe predchádzajúceho súhlasu Klienta, ktorý Klient udeľuje pred prvou platbou za produkt. Platba za predplatné je účtovaná prvý deň začiatku predplatného obdobia. Ak z akéhokoľvek dôvodu Prevádzkovateľ nemôže vykonať zaúčtovanie predplatného na ďalšie predplatné obdobie na vrub spôsobu platby Klienta (napríklad vypršanie platnosti platobnej karty alebo nedostatok finančných prostriedkov) a zostáva Klient zodpovední za všetky nevybrané sumy a Prevádzkovateľ sa pokúsi vykonať zaúčtovanie na vrub spôsobu platby nasledujúci deň. To môže mať za následok zmenu začiatku ďalšieho obdobia Plateného predplatného a môže sa zmeniť dátum, ku ktorému bude vystavená faktúra za každé obdobie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť klientovi predplatenú službu, ak sa Prevádzkovateľovi nepodarí úspešne vykonať zaúčtovanie na vrub spôsobu platby Klienta na obnovenie predplatného. Ak sa Klient rozhodne zrušiť Predplatenú službu tak aby sa nepredĺžila na ďalšie predplatné obdobie je povinný tak urobiť aspoň dvadsaťštyri hodín pred skončením predchádzajúceho predplatného obdobia. Ak Klient nemá záujem, aby jeho predplatená služba pokračovala, nestihol zrušiť predplatenú službu ku koncu predplateného obdobia a Klientovi bola automaticky stiahnutá platba za predplatenú služby na ďalšie predplatné obdobie, nevzniká Klientovi nárok na vrátenie platby za predplatenú službu, ale Prevádzkovateľ mu môže poskytnúť možnosť vyčerpania predplatených služieb v inom období alebo mu môžu byť poskytnuté iné produkty prevádzkovateľa v hodnote predplatenej služby.
- Vo výnimočných prípadoch je nákup produktov Prevádzkovateľa možný priamo v Prevádzke Prevádzkovateľa (napríklad z dôvodov výpadku internetu).
- Prostredníctvom elektronického systému Prevádzkovateľ doručuje Klientovi aj elektronické faktúry za uhradené produkty Prevádzkovateľa. Klient súhlasí s tým, že faktúry za uhradené produkty Prevádzkovateľa mu budú zasielané v elektronickej forme.
- Prevádzkovateľ môže v súvislosti s realizáciou platieb a rezervácií využívať platformy tretích osôb (napr. Stripe, Reservio).
- Nákup vstupu prostredníctvom elektronického systému je dostupný iba pre Klientov, ktorí majú najmenej 16 rokov a to s ohľadom na čl. 8 ods. 1 všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov. Zároveň sa má za to, že až vek 16 rokov je dostatočným na to, aby Klient sám uzavrel zmluvu riadiacu sa týmito VOP s Prevádzkovateľom v súlade s § 9 Občianskeho zákonníka.
Článok IV
Vstup do prevádzky, odchod z prevádzky
- Po zakúpení niektorého z produktov Prevádzkovateľa, ktorý v sebe zahŕňa vstup do fitness centra, je Klientovi prostredníctvom elektronického zariadenia pridelením prístupového linku slúžiaceho na otváranie dverí umožnený vstup do priestorov Prevádzky.
- Vstup do priestorov Prevádzky a výstup z nich je kontrolovaný prostredníctvom elektronických zariadení.
- Zakúpený Produkt je neprenosný a platí výhradne pre jedného Klienta. Pridelený prístupový link, ktorý klient obdrží elektronicky slúži na identifikáciu Klienta a spája sa vždy s konkrétnym Klientom. Jeden prístupový link oprávňuje na vstup do Prevádzky iba jednu osobu. V prípade, že jeden prístupový link použije viacero osôb (okrem výnimiek výslovne uvedených v týchto VOP) je Klient, ktorému bol pridelený prístupový link povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 100 Eur za každú osobu, ktorá vstúpila do priestorov na jeho prístupový link. Výnimkou je iba návšteva Prevádzky (napríklad prvá registrácia, obchodní partneri Prevádzkovateľa, sprevádzanie dieťaťa do 16 rokov a nevyhnutné sprevádzanie osoby so zdravotným alebo iným postihnutím).
- Prevádzkovateľ je oprávnený odoprieť poskytnutie Služby osobe, ktorá použila prístupový link, ktorý jej nepatrí.
- Pridelený prístupový link slúžiaci na otváranie vchodových dverí Prevádzky je Klient povinný chrániť pred stratou, kopírovaním alebo zneužitím.
- Vstup je Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek ukončiť a požiadať Klienta o opustenie Priestorov, ak Klient porušil svoje povinnosti podľa týchto VOP alebo nedodržal iné pokyny Prevádzkovateľa, ktoré slúžia na ochranu zdravia a bezpečnosti Klientov v Prevádzke alebo na predchádzanie škodám, pričom v takom prípade Klient nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za nevyčerpanú časť Služieb alebo nevyčerpaný časový limit jednorazového vstupu.
- Klient berie na vedomie, že časť priestorov Prevádzky môže byť vyhradená pre tréningy s osobným trénerom alebo skupinové cvičenie a Klient nemá nárok na zľavu alebo vrátenie kreditu z dôvodu, že nemôže takúto časť Priestorov Klient využívať.
- Prevádzkovateľ môže vyžadovať od Klienta uhradenie sankcie vo výške 100 Eur, ak zodpovedná osoba Prevádzkovateľa zistí, že Klient (externý tréner) viditeľne v Prevádzke vykonáva trénerskú činnosť bez toho, aby bol u Prevádzkovateľa evidovaný ako Tréner.
- Registrácia nie je povinná pre vstup do Prevádzky, avšak registrácia oprávňuje Klienta k čerpaniu určitých výhod (akcie, zľavy). Registračný formulár obsahuje nasledovné povinné údaje: meno a priezvisko Klienta, ulica, číslo domu, mesto a PSČ jeho trvalého pobytu/kontaktnej adresy, telefónne číslo, emailovú adresu Klienta. V registračnom formulári Klient potvrdí, že má viac ako 16 rokov a svoj súhlas s týmito VOP a oboznámenie sa s Informáciou o spracúvaní osobných údajov a Prevádzkovým poriadkom.
- Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov sa realizuje osobne, za prítomnosti a so súhlasom zákonného zástupcu a zástupcu Prevádzkovateľa a platia pre ňu rovnako tieto VOP.
Článok V
Právo na odstúpenie od zmluvy
- Pokiaľ Klient kúpi vstup prostredníctvom webovej stránky Prevádzkovateľa (online), schváli tieto VOP na webovom rozhraní a uhradí vstupné za Služby prostredníctvom webovej platobnej brány, bez prítomnosti v Prevádzke, má právo od tejto zmluvy odstúpiť v zmysle zákona 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to v lehote 14 dní od uzavretia zmluvy . Ak si však Klient kedykoľvek počas tejto lehoty rezervuje niektorú Službu prostredníctvom elektronického systému, potom rezerváciou Služby dáva výslovný súhlas s poskytnutím služby a je týmto riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby. Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na prípady, kedy je platba za vstupné realizovaná priamo v Prevádzke.
- Odstúpenie od zmluvy podľa predchádzajúceho odseku je Klient povinný doručiť Prevádzkovateľovi do uplynutia lehoty a to spravidla na formulári, ktorý je
prílohou č. 2 týchto VOP. Formulár je možné doručiť poštou, elektronicky na emailovú adresu Prevádzkovateľa ahoj@epixgym.sk alebo osobne v Prevádzke.
- Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná ak je v jej posledný deň odstúpenie podané na prepravu (odoslané). Prevádzkovateľ do 15 pracovných dní od doručenia odstúpenia od zmluvy zruší elektronické zákaznícke Konto klienta a vráti uhradený Kredit na jeho bankový účet uvedený v odstúpení od zmluvy. Vrátenie predplatného Služieb (Kreditu) v hotovosti nie je možné.
Článok VI
Prevádzka
- Využitie Služieb v Prevádzke je možné počas prevádzkového času , ktorý je pondelok až piatok v čase od 7.00 hod. do 22.00 hod. a v dňoch pracovného pokoja (soboty, nedele a sviatky) v čase od 9.00 hod. do 22.00 hod. Klienti sú povinní rešpektovať prevádzkové hodiny určené Prevádzkovateľom.
- Prevádzkovateľ má právo prerušiť alebo obmedziť poskytovanie služieb Prevádzky na nevyhnutnú dobu z prevádzkových dôvodov napr. pri nevyhnutných opravách a údržbe, v takom prípade najmenej 24 hodín vopred oznámi Klientom prostredníctvom webovej stránky obmedzenie prevádzky. V prípade plánovaného vopred oznámeného obmedzenia prevádzky nevzniká Klientovi nárok na kompenzáciu nemožnosti využívania Služieb v Prevádzke počas obmedzenia Prevádzky.
- Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek na potrebný čas prerušiť, pozastaviť alebo obmedziť Prevádzku z dôvodov, kedy je jeho prevádzka neplánovane ohrozená alebo obmedzená vonkajšími faktormi (napr. z dôvodu prírodnej katastrofy, iných prípadov vyššej moci, odstávky vody, kúrenia, elektriny alebo výpadku internetu) alebo predpismi, nariadeniami a opatreniami vlády alebo orgánov verejnej správy alebo inými okolnosťami nezávislými od vôle Prevádzkovateľa, ktoré Prevádzkovateľ nemohol rozumne predpokladať ani ich odvrátiť. V takom prípade nevzniká Klientovi nárok na kompenzáciu za Služby, ktoré sa začali poskytovať a nemohli byť dokončené ani za presunutie termínov objednaných Služieb. Prevádzkovateľ môže Klientom v takom prípade poskytnúť možnosť prísť cvičiť v náhradnom termíne, bez nároku na zľavu alebo vrátanie ceny vstupného.
Článok VII
Bezpečnosť Klienta
- Klient zodpovedá sám za svoj zdravotný stav a berie na vedomie, že Prevádzkovateľ nevyhodnocuje vhodnosť cvičenia s ohľadom na jeho zdravotný stav. Pred každým cvičením je Klient povinný zvážiť svoj aktuálny zdravotný stav a tomu prispôsobiť druh cvičenia, intenzitu, záťaž a dĺžku cvičenia.
- V nadväznosti na zdravotnú spôsobilosť Klienta využívať Služby prevádzkovateľa je Klient povinný
- pred cvičením prekonzultovať svoj stav so svojím lekárom a rešpektovať jeho odporúčania,
- v prípade tréningu s osobným trénerom alebo skupinového cvičenia informovať trénera o svojich zdravotných obmedzeniach uviesť obmedzenia a výhrady pred začatím cvičenia a to pred každou hodinou osobitne, pretože tieto informácie Prevádzkovateľ ani tréneri nezaznamenávajú ani nespracúvajú z dôvodu minimalizácie spracúvaných osobných údajov,
- sledovať svoj zdravotný stav počas cvičenia a cvičenie prerušiť alebo ukončiť, ak začne cítiť bolesť alebo zdravotné ťažkosti.
- Prevádzkovateľ je oprávnený neposkytnúť Službu alebo ukončiť poskytovanie Služby Klientovi, ktorého zdravotný stav sa javí ako rizikový a u ktorého by poskytovanie Služby mohlo ohroziť jeho zdravie alebo zdravie iných Klientov a to bez náhrady poplatku za Službu, ak už Službu začal poskytovať.
Článok VIII
Pravidlá správania v Prevádzke
- Podrobné podmienky správania sa v Prevádzke určuje prevádzkový Poriadok a tieto VOP obsahujú výber najdôležitejších z nich, bez obmedzenia Prevádzkového poriadku. V prípade rozporu medzi týmito VOP a Prevádzkovým poriadkom, má prednosť Prevádzkový poriadok.
- Každý Klient je povinný :
- dodržiavať Prevádzkový poriadok a tieto VOP
- rešpektovať pokyny na obsluhu strojov a iné pokyny personálu a všetky použité stroje uviesť do pôvodného stavu a dezinfikovať. Použité náradie a pomôcky je Klient povinný dezinfikovať a odložiť na vyhradené miesto.
- zachovávať čistotu a hygienu v Prevádzke, v prípade zistenia akéhokoľvek hygienického nedostatku informovať pracovníka Prevádzkovateľa,
- dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia vzťahujúce sa na Prevádzku,
- neodkladne informovať pracovníka Prevádzkovateľa v prípade náhleho zhoršenia zdravotného stavu, prípadne spozorovania zdravotných ťažkostí u inej osoby,
- šetrne zaobchádzať so zariadením a strojmi v Prevádzke a nepoškodzovať priestory a majetok Prevádzkovateľa alebo tretích osôb v Prevádzke,
- po ukončení cvičenia uložiť použité náradie na miesto na to určené, nevynášať náradie z priestorov na to určených v centre,
- vydezinfikovať používané náradie a zariadenia bezodkladne po použití dezinfekčným prostriedkom na to určeným
- V Priestoroch Prevádzky a na pozemkoch prislúchajúcich k budove, v ktorej je Prevádzka je zakázané
- fajčiť,
- robiť hluk alebo svojím správaním inak obmedzovať pohodlie ostatných Klientov,
- znečisťovať alebo ničiť Priestory, stroje a vybavenie,
- konzumovať potraviny alebo nápoje (okrem vody), okrem vyhradeného priestoru na recepcii,
- zasahovať do technického vybavenia, zariadení a strojov,
- vnášať nebezpečné alebo horľavé látky, zariadenia alebo zbrane,
- porušovať bezpečnostné a protiepidemiologické pokyny a pravidlá prevádzkovateľa.
- Osobám, ktoré porušujú tieto zákazy je Prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť vstup do Prevádzky alebo ich požiadať o okamžité opustenie Prevádzky , pričom v takom prípade Prevádzkovateľ nie je povinný poskytnúť Klientovi žiadnu náhradu ani vrátiť zaplatenú cenu vstupu.
- Do priestorov Prevádzky majú zakázaný vstup
- osoby pod vplyvom alkoholu alebo iných psychotropných alebo toxických látok,
- osoby so zvieratami,
- osoby v silne znečistenom alebo inak nevhodnom odeve,
- agresívne a nebezpečne sa správajúce osoby, ktoré môžu ohrozovať okolie,
- osoby, ktoré môžu prenášať nákazlivé ochorenia, boli v styku s takouto osobou alebo majú povinnosť izolácie, karantény alebo povinnosť podstúpenia testu na nákazlivé ochorenie po návrate z rizikovej oblasti alebo po styku s rizikovou osobu, a to až do obdržania osvedčenia o negatívnom výsledku testu na prenosné alebo nákazlivé ochorenie.
- Osoby, ktoré porušili zákaz vstupu podľa predchádzajúceho odseku je Prevádzkovateľ oprávnený požiadať o opustenie jeho Priestorov, pričom v takom prípade Prevádzkovateľ nie je povinný poskytnúť Klientovi žiadnu náhradu ani vrátiť zaplatenú cenu vstupu.
- Deti (osoby do 16 rokov) môžu vstupovať do priestorov Prevádzky len so súhlasom a na zodpovednosť zákonných zástupcov.
- Klient je povinný na cvičenie využívať vhodné a primerané športové oblečenie pozostávajúce z vrchného a spodného dielu a čistú obuv vhodnú na cvičenie v interiéri.
- Z bezpečnostných dôvodov majú osoby, ktoré sa nemôžu samostatne pohybovať alebo obliekať, či vyzliekať bez pomoci inej osoby, ako aj osoby s fyzickým alebo iným postihnutím, u ktorých nie je možné predpokladať, že zvládnu cvičenie bez pomoci inej osoby povolené cvičenie v Prevádzke v sprievode inej osoby, ktorá je na spomenuté úkony spôsobilá. Žiadame Klienta, ktorý potrebuje pri cvičení takúto asistenciu a vstupuje preto s inou osobou, aby o tom vopred informoval Prevádzkovateľa telefonicky alebo e-mailom na adresu ahoj@epixgym.sk, aby Prevádzkovateľ zabezpečil možnosť využitia jeho Služieb pre Klienta a sprevádzajúcu osobu.
- Prevádzkovateľ môže v Prevádzke pre marketingové účely vyhotovovať audiovizuálne záznamy, fotografie alebo zvukové záznamy z tréningov a poskytovania Služieb. V takom prípade Klientov vopred upozorní a Klient, ktorý s vyhotovením záznamu nesúhlasí bude mať miesto určené tak, aby na zázname nebol alebo, pokiaľ to nie je možné a pokiaľ o to Klient požiada priamo na mieste a bezodkladne, môže mu byť umožnené poskytnutie Služby v náhradnom termíne. Klienti berú na vedomie, že Prevádzkovateľ môže takéto fotografie a záznamy zverejňovať na svojej webovej stránke, v marketingových dokumentoch alebo na sociálnych sieťach.
- Osoby, ktoré v Prevádzke alebo na pozemku pri Prevádzke spôsobia škodu Prevádzkovateľovi, vlastníkovi strojov, inému Klientovi alebo tretej osobe sú povinné túto škodu nahradiť a to do 3 dní od výzvy na úhradu a vyčíslenia škody.
- Klienti zodpovedajú Prevádzkovateľovi za škodu, ktorú mu spôsobia nedodržaním protiepidemiologických opatrení a obmedzení, vrátane zodpovednosti za škodu a ušlý zisk z dôvodu núteného uzavretia alebo obmedzenia Prevádzky alebo nákladov dezinfekcie priestorov Prevádzky.
- Klienti, ktorým bolo po návšteve Prevádzky diagnostikované nákazlivé alebo prenosné ochorenie, pričom je možné, že toto ochorenie mali už v čase návštevy Prevádzky sú povinní bezodkladne po zistení ochorenia kontaktovať Prevádzkovateľa a oboznámiť ho s touto skutočnosťou, aby mohli byť vykonané príslušné protiepidemiologické opatrenia a opatrenia na zamedzenie šírenia chorôb.
Článok IX
Osobné údaje
- Osobné údaje Klientov a tretích osôb spracúva Prevádzkovateľ za podmienok, ktoré sú uvedené v Informácii o spracúvaní osobných údajov a s ktorými sa Klient oboznamuje pri registrácii alebo kúpe vstupu. Kópia tejto informácie je k dispozícii v priestoroch recepcie Prevádzky.
- Klienti berú na vedomie, že Priestory Prevádzky najmä priestory vstupu, recepcia, chodby a spoločné priestory sú monitorované kamerovým systémom za účelom ochrany majetku Prevádzkovateľa, života, zdravia a bezpečnosti zamestnancov Prevádzkovateľa a Klientov, podrobnosti o kamerovom systéme sú uvedené v Informácii o spracúvaní osobných údajov.
Článok X
Reklamačný poriadok
- Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady Služieb v zmysle platných právnych predpisov, najmä § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej ako „OZ“) v spojení s príslušnými ustanoveniami zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov(ďalej ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“).
- Ak zakúpená Služba obsahuje vady je Klient povinný uplatniť nároky z vád (reklamáciu) bez zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na uplatnenie reklamácie, teda v deň v ktorom nebola služba poskytnutá v dohodnutom alebo bežnom rozsahu, kvalite, množstve a termíne, inak právo na reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny Služby, teda najmä ak Služba nebola poskytnutá za cenu podľa Cenníka alebo bola cena Služby nesprávne zaúčtovaná, je Klient oprávnený uplatniť vadu do 30 dní od poskytnutia Služby. Nároky z vád Služieb (reklamáciu) môže Klient uplatniť emailom na ahoj@epixgym.sk alebo písomnou reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu Prevádzky EPIX GYM, Uhrova 16, 831 01 Bratislava – Nové Mesto alebo adresu sídla Prevádzkovateľa.. Dodatočne zistené vady nebudú akceptované.
- Klient povinný pri reklamácii uviesť aspoň tieto údaje:
- dátum uplatnenia reklamácie.
- meno a priezvisko reklamujúceho Klienta, jeho kontaktná adresa, telefonický kontakt a emailová adresa;
- označenie reklamovanej Služby;
- dátum zakúpenia, cenu reklamovanej Služby a v prípade že je cena vyúčtovaná faktúrou číslo faktúry,
- dôvody reklamácie a popísané reklamované vady a nárok zo zodpovednosti za vady, ktorý reklamujúci požaduje;
- podpis reklamujúceho Klienta.
- Ak reklamácia neobsahuje informácie uvedené vyššie a tieto informácie nedoplní reklamujúci ani do 3 dní od výzvy Prevádzkovateľa na ich doplnenie, konanie o vybavení reklamácie sa zastaví a reklamácia nebude riešená.
- Za vadne poskytnutú službu nemožno považovať čerpanie služieb menšieho rozsahu spôsobené samotným Klientom alebo okolnosťami, ktoré sú na strane Klienta. Taktiež sa nejedná o chybné poskytnutie služby v dôsledku vyššej moci – napr. povodeň, snehová kalamita, víchrica, krupobitie, poškodenie bleskom, vrátane prerušenia dodávok elektrickej energie, internetu, hrozba bombového útoku alebo teroristického útoku, občianska vojna, evakuácia priestorov prevádzky alebo iné okolnosti, ktoré sú mimo vplyvu prevádzkovateľa, a to aj v prípade ak nastanú náhodne. V takýchto prípadoch bude reklamácia odmietnutá.
- Prevádzkovateľ po doručení reklamácie vyhotoví záznam o uplatnenej reklamácii a pripojí potvrdenie o doručení reklamácie Prevádzkovateľovi.
- Prevádzkovateľ rozhodne podľa možností o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité preverenie okolností poskytnutia Služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
- V prípade poskytnutia Služby s vadami je Klient oprávnený
- požadovať odstránenie vád poskytnutím náhradnej Služby,
- poskytnutie chýbajúcej Služby alebo požadovať odstránenie vád opravou Služby, ak sú vady opraviteľné, alebo
- požadovať primeranú zľavu z ceny Služby alebo
- odstúpiť od zmluvy, ak Služba nebola vôbec poskytnutá.
- Prevádzkovateľ po preskúmaní uplatnenej reklamácie rozhodne o spôsobe vybavenia reklamácie. Klient je povinný pri vybavovaní reklamácie poskytnúť Prevádzkovateľovi potrebnú súčinnosť vyžadovanú Prevádzkovateľom. V lehote na vybavenie reklamácie zašle Prevádzkovateľ registrovanému Klientovi formou e-mailu alebo iným Klientom prostredníctvom poštovej zásielky vyjadrenie k reklamácii a o spôsobe odstránenia vád reklamovane služby.
- Pokiaľ nie je konkrétne uvedené inak, riadi sa reklamačný poriadok príslušnými ustanoveniami Občianskeho Zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľov.
- Ak Klient nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že dodávateľ porušil jeho práva, objednávateľ má právo obrátiť sa na dodávateľa so žiadosťou o nápravu. Ak dodávateľ na žiadosť objednávateľa podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania objednávateľom, objednávateľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov“). Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s dodávateľom je Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Ústredný inšpektorát SOI, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Bajkalská 21/A, p. p. 29, 827 99 Bratislava alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr@soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostupný na stránke https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 ),pričom objednávateľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Objednávateľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
- Návrh objednávateľa na začatie alternatívneho riešenia sporu musí v zmysle § 12 odsek 3 Zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov obsahovať:
a) meno a priezvisko spotrebiteľa (t.j. Klienta), adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický kontakt, ak ich má,
b) presné označenie Prevádzkovateľa,
c) úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností,
d) označenie, čoho sa Klient ako spotrebiteľ domáha,
e) dátum, kedy sa Klient ako spotrebiteľ obrátil na dodávateľa so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s Prevádzkovateľom bol bezvýsledný,
f) vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) až e) Zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
- Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže objednávateľ využiť formulár, ktorý je dostupný aj na webovom sídle Slovenskej obchodnej inšpekcie (https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov/formular-pre-podanie-navrhu-na-zacatie-ars.soi ). K návrhu Klient priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu.
Článok XI
Záverečné ustanovenia
- Tieto VOP a právne vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, predovšetkým Občianskym Zákonníkom, Obchodným zákonníkom a zákonom o ochrane spotrebiteľa.
- Ak nie je uvedené inak, Prevádzkovateľ vlastní všetky autorské práva k textom, logám, fotografiám a ďalším predmetom duševného vlastníctva umiestneným v jeho Priestoroch, na webových stránkach alebo na sociálnych sieťach. Všetky registrované ochranné známky alebo neregistrované označenia alebo vyobrazenia použité na týchto stránkach sú majetkom príslušných vlastníkov a použité iba s príslušnou licenciou. Žiadna osoba nie je oprávnená kopírovať, pozmeňovať, ukladať, šíriť alebo inak používať predmety duševného vlastníctva Prevádzkovateľa s výnimkou ich prehliadania pre svoje osobné a nekomerčné použitie.
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto VOP kedykoľvek zmeniť alebo doplniť. Zmeny alebo doplnenia týchto VOP vstupujú do platnosti dňom ich oznámenia objednávateľovi napr. zverejnením na www.epixgym.sk.
- Akékoľvek spory, ktoré medzi Prevádzkovateľom a Klientom vzniknú sa obe zmluvné strany, budú prednostne riešené formou zmieru.
- Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 10.11.2023.
V Bratislave, dňa 14. apríla 2024
Ing. Peter Slivka, EPIX s.r.o., konateľ
Zoznam príloh:
Príloha č. 1: Cenník služieb
Príloha č. 2: Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy
Príloha č. 3: Prevádzkový poriadok
Príloha č. 4: Informácia o spracúvaní osobných údajov
Príloha č. 1
| CENNÍK SLUŽIEB | |
| Názov Produktu | Cena s DPH |
| Jednorazový vstup | 10 Eur |
| 10 vstupov | 90 Eur |
| Permanentka s platnosťou 30 kalendárnych dní | 70 Eur |
| 1 osobný tréning so vstupom do fitness centra | 35 Eur |
| 10 osobných tréningov so vstupom do fitness centra | 320 Eur |
| 1 tréning v dvojici so vstupom do fitness centra | 50 Eur |
| 10 tréningov v dvojici so vstupom do fitness centra | 400 Eur |
| Tréning v malej skupine (balík služieb) s počtom tréningov 4 s platnosťou 30 kalendárnych dní | 90 Eur |
| Jednorazový tréning v malej skupine | 20 Eur |
| Diagnostika | 50 Eur |
| Ukážka cvičení na strojoch | 50 Eur |
| Aplikácia Principle guy na 30 dní | 30 Eur |
Príloha č. 2
VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)
Komu: EPIX s.r.o.
Pri Suchom mlyne 5238/53
Bratislava – mestská časť Staré Mesto 811 04
Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby*: …………..
Dátum objednania/dátum prijatia* …………..
Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..
Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov*:
Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..
Dátum …………..
* Nehodiace sa prečiarknite.
POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
1. Právo na odstúpenie od zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa úhrady za službu.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy informujte Prevádzkovateľa o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou na adresu EPIX s.r.o., Pri Suchom mlyne 5238/53, Bratislava – mestská časť Staré Mesto 811 04 alebo e-mailom na adresu ahoj@epix.com). Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali.
Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Po odstúpení od zmluvy Vám dodávateľ vráti všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä zaplatenú cenu. Platby Vám dodávateľ vráti bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď bude Prevádzkovateľov doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
Príloha č. 3
PREVÁDZKOVÝ PORIADOK
vypracovaný v súlade so zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhláškou MZ SR
č. 525/2007 Z. z. o podrobnostiach o požiadavkách na telovýchovno-športové zariadenia
Článok I
Identifikačné údaje prevádzkovateľa zariadenia
Názov a adresa zariadenia: EPIX GYM, Uhrova 16, Bratislava – Nové Mesto 831 01
Obchodné meno prevádzkovateľa: EPIX s.r.o.
Sídlo prevádzkovateľa: Pri Suchom mlyne 5238/53, Bratislava – Staré Mesto 811 04
IČO prevádzkovateľa: 55 144 799
Článok II
Druh a spôsob poskytovania služieb, zakázané úkony pri poskytovaní služieb
- V zariadení sa poskytujú tieto služby:
- využitie vybavenia fitness centra na individuálne cvičenie,
- cvičene s osobným trénerom,
- skupinové cvičenie,
- predaj doplnkov stravy a nápojov.
- Pri prekročení kapacít prevádzky je prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť klientovi vstup a to až do času kedy to kapacita prevádzky umožní. V tejto súvislosti nevznikajú klientovi žiadne nároky voči prevádzkovateľovi.
- V priestoroch prevádzky je zakázané fajčiť.
Článok III
Podmienky prevádzky a zásady ochrany zdravia návštevníkov
a zamestnancov zariadenia
- Prevádzka je dispozične členená na vstup s recepciou, zázemie pre zamestnancov, miestnosť na upratovanie, šatne delené na mužské a ženské riešené v priamej náväznosti na sprchy, umývadlo a wc. Z prvého poschodia vedie schodište do suterénu, v ktorom sa nachádza fitness miestnosť priestorovo rozdelená na posilňovaciu časť, cardio zónu a funkčnú zónu určenú na cvičenie s vlastným telom.
- Objekt, v ktorom sa nachádza prevádzka je napojený na verejné inžinierske siete, zásobovanie pitnou vodou je zabezpečené, osvetlenie je prirodzené a umelé. Odkanalizovanie je riešené napojením objektu na verejnú kanalizáciu mesta. Miestnosti majú riešené vetranie oknami v kombinácií s umelým vetraním. Otváracie krídla okien sú ovládateľné z podlahy.
- Podlaha priestorov určených na cvičenie je pružná, ľahko čistiteľná a nekĺzavá. Steny sú hladké bez výstupkov a do výšky 200 cm sú opatrené povrchovou úpravou Vnútorné povrchy nie sú lesklé, farebné riešenie je zvolené tak, aby nezhoršovali svetelné podmienky.
- Pre využívanie Služieb Prevádzkovateľa je potrebný nákup vstupu prostredníctvom platobnej brány cez webovú stránku Prevádzkovateľa alebo prostredníctvom aplikácie Prevádzkovateľa.
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo prerušiť alebo obmedziť prevádzku v odôvodnených prípadoch. To platí najmä pri nevyhnutných opravách a údržbe, ktoré sa nezlučujú so zachovaním bežnej a pre Klientov komfortnej a bezpečnej prevádzky, rovnako aj v situácii spôsobenej vyššou mocou (napr. havárie vodovodného potrubia, odstavenie dodávky vody, elektriny, internetu alebo dodávky teplej vody, nútené uzatvorenie Prevádzky z rozhodnutia prenajímateľa alebo orgánu štátnej správy alebo samosprávy, výpadok elektriny, vytápanie a podobne). Klientovi v tomto prípade nevzniká nárok na kompenzáciu.
- Cvičebné náradie, posilňovacie stroje a ďalšie vybavenie fitnes centra sú Klienti povinný používať jedine spôsobom k tomu určeným. Sú pri tom povinný chovať sa tak, aby nedochádzalo k ich poškodeniu, ani k ohrozeniu zdravia vlastného, alebo zdravia iných klientov.
- Klient využíva služby Prevádzkovateľa na vlastné nebezpečenstvo, je zdravý telesne aj duševne a je schopný cvičenie absolvovať. Pred každým cvičením zváži svoj aktuálny zdravotný stav a tomu prispôsobí druh cvičenia, intenzitu, záťaž a dĺžku cvičenia.
- Za poranenia a úrazy, ktoré si Klient zapríčinil vlastnou neopatrnosťou, nezohľadnením vlastného zdravotného stavu a nerešpektovaním prevádzkového poriadku, nenesie Prevádzkovateľ žiadnu zodpovednosť.
- Klient je v prípade tréningov s osobným trénerom alebo skupinových cvičení povinný oboznámiť prevádzkovateľa a zamestnancov o svojom zdravotnom stave ako aj o všetkých svojich ochoreniach, prípadne zraneniach.
- V zariadení sa nachádza lekárnička, vybavená v zmysle platných právnych predpisov SR, umiestnená na vidteľnom voľne prístupnom mieste vo fitness miestnosti.
- Pri poranení a krvácaní zamestnanca alebo zákazníka v súvislosti s výkonom sa postihnuté miesto okamžite opláchne vodou, následne dezinfikuje dezinfekčným prostriedkom na rany (Septonex, Mezosept) a prelepí sa jednotlivo balenými náplasťami na rany. V prípade znečitenia rúk biologickým materiálom sa ruky umyjú a dezinfukujú prípravkom s baktericídnym a virucídnym účinkom. V zariadení je k dispozícii lekárnička. Prevádzkovateľ a zamestnanci zariadenia používajú také pracovné postupy, aby pri poskytovaní ponúkaných služieb nedošlo k ohrozeniu zdravia alebo k poškodeniu zdravia. Klient je v prípade individuálnych a skupinových tréningov povinný oboznámiť prevádzkovateľa o svojom zdravotnom stave a prípadných zdravotných obmedzeniach.
Článok IV
Pokyny, obmedzenia a zákazy týkajúce sa návštevníkov zariadenia, ktoré musia byť zverejnené na mieste zariadenia prístupnom pre návštevníkov
- Klienti sú povinní:
- riadiť sa pokynmi personálu,
- v prípade porušenia niektorej z povinnosti uvedených v tomto prevádzkovom poriadku, je Klient povinný opustiť priestory prevádzky, inak môže byť Prevádzkovateľom udelený zákaz vstupu.
- dodržiavať čistotu a hygienu v priestoroch Prevádzky, taktiež v prípade zistenia akéhokoľvek nedostatku informovať Prevádzkovateľa alebo zodpovednú osobu Prevádzkovateľa,
- neodkladne informovať Prevádzkovateľa alebo zodpovednú osobu Prevádzkovateľa v prípade zistenia náhleho zhoršenia zdravotného stavu, prípadné spozorovanie zdravotných ťažkostí seba alebo aj iných Klientov,
- šetrne zaobchádzať so zariadením prevádzky a nepoškodzovať priestory a majetok Prevádzkovateľa alebo tretích osôb,
- používať čistú a vhodnú športovú obuv a športové oblečenie,
- dodržiavať pokyny prevádzkovateľa,
- po ukončení cvičenia uložiť použité náradie na miesto jemu určené (nevynášať náradie z určených priestorov),
- používať pri cvičení v priestoroch Prevádzky uterák,
- očistiť stroje a pomôcky po použití,
- odkladať si svoje osobné veci (tašky, ruksaky) do skrinky v šatni.
- Klient je povinný pri odchode skrinku v šatni vyprázdniť a nechať ju odomknutú. Prevádzkovateľ má právo skrinky v šatni, ktoré zostanú zamknuté v čase, keď sa v prevádzke nenachádza žiaden klient, otvoriť. Prevádzkovateľ nezodpovedá za prípadné škody či straty, spôsobené porušením povinnosti nechať skrinku odomknutú.
- Klient je povinný riadiť sa všetkými usmerneniami a pokynmi Prevádzkovateľa počas celej doby návštevy prevádzky.
- V súvislosti s poskytovaním služieb je zakázané
- vstupovať do prevádzky so zdravotným stavom, ktorý vylučuje bezpečne vykonávať športovú alebo fyzicky namáhavú činnosť
- vstupovať do prevádzky v podnapitom stave alebo pod vplyvom akýchkoľvek omamných, alebo psychotropných látok
- vstupovať do priestorov prevádzky v špinavom alebo zjavne nevhodnom oblečení,
- fajčiť v priestoroch prevázdky,
- vytvárať nadmerný hluku a svojím správaním obmedzovať pohodlie ostatných Klientov
- vnášať a používať sklenených predmety (vrátane fliaš)
- fotografovať alebo filmovať osoby ako aj skupiny osôb bez ich súhlasu. Na fotografovanie, či filmovanie určené na komerčné účely a pre tlač je potrebné získať písomné povolenie Prevádzkovateľa
- používať drogistický tovar mimo spŕch
- konzumovať (čokoľvek) v priestoroch určených na cvičenie,
- zasahovať do technického vybavenia Prevádzky
- vnášať a používať zbrane,
- vstupovať do priestorov prevádzky so zvieratami,
- odkladať tašky, ruksaky a iné predmety v otvorených priestoroch Prevádzky.
Článok V
Spôsob a frekvenciu upratovania zariadenia
- Prevádzka sa udržiava v dôkladnom poriadku a čistote. Bežné upratovanie sa vykonáva denne a priebežne podľa potreby. Čistenie zariadení na osobnú hygienu povrchových plôch a podláh je vykonávané počas celého dňa podľa potreby. Nádoby na odpad sú umiestnené v Prevádzke a sú vyprázdňované podľa potreby.
- Celkové upratovanie sa vykonáva 1-krát týždenne. Jedenkrát až dvakrát ročne sa vykonáva generálna sanitácia prevádzky (tzv. sanitačný deň), navlhko – použitím dezinfekčného prostriedku – dôkladne vyčistiť všetky plochy (vrátane stien, okien, dverí, svietidiel atď.).
- Pri používaní čistiacich a dezinfekčných prostriedkov (chemický faktor) sa osoba, ktorá vykonáva upratovanie riadi návodom na používanie podľa doporučení výrobcu. Prevádzkovateľ zabezpečuje pravidelné dopĺňanie osobných ochranných pomôcok potrebných pre výkon dezinfekcie na základe opotrebovania a v prípade potreby – ochranné rukavice,.
Článok VI
Postup pri mechanickej očiste, prípadne dezinfekcii povrchových plôch miestností a zariaďovacích predmetov
- Mechanická očista sa vykonáva bežnými saponátovými prostriedkami. Dezinfekčné prostriedky používané na plošnú dezinfekciu pracovných plôch, podláh a zariadení pre osobnú hygienu sa po upotrebení jedného obmieňajú (striedajú) za účelom potlačenia vzniku rezistencie choroboplodných zárodkov, dodržiava sa ich správna koncentrácia a doba expozície. Dezinfekcií predchádza dôkladná vlhká mechanická očista roztokom teplej vody a čistiaceho prostriedku. Je zabezpečené oddelené skladovanie pomôcok na upratovanie.
- Dezinfekcia strojov a zariadení na cvičenie sa vykonáva 1 x denne, resp. po každom použití ich Klient udržiava v čistote dezinfekčným roztokom a jednorazovou papierovou utierkou, ktoré má v priestoroch prevádzky k dispozícii.
- Pre zhromažďovanie odpadu sú umiestnené v Prevádzke odpadkové koše opatrené jednorázovými vreckami na odpad. Tieto vrecká sú denne odnášané do kontajnera. Likvidácia komunálneho odpadu je zabezpečená zmluvne.
Článok VII
Spôsob a frekvenciu čistenia osvetľovacích telies a okien.
Osvetľovacie telesá a okná sú chránené pred rozbitím dostatočnou vzdialenosťou a sú čistené podľa potreby, najmenej však raz ročne.
Článok VIII
Osobitné ustanovenia
- Prevádzkový poriadok zariadenia je vyvesený na viditeľnom mieste – voľne prístupný pre zamestnancov a klientov zariadenia. Prevádzkový poriadok bude pravidelne aktualizovaný na základe možných zmien a skutočností pri prevádzkovaní.
- V prípade objavenia sa nových skutočností, ak to bude potrebné, v budú zabezpečené všetky objektivizácie škodlivých/potencionálne škodlivých faktorov pracovného prostredia podľa usmernenia a požiadaviek pracovníkov RÚVZ Bratislava a hl. mesto so sídlom v Bratislave.
Článok IX
Záverečné ustanovenia
Za dodržiavanie uvedených ustanovení a striktné plnenie povinností z nich vyplývajúcich zodpovedá Prevádzkovateľ. Je povinný denne vykonávať prehliadku všetkých pracovných priestorov a posúdiť prevádzkyschopnosť zariadenia na poskytovanie služieb.
V Bratislave, dňa 9. 11. 2023
Ing. Peter Slivka, EPIX s.r.o., konateľ
Príloha č. 4
INFORMÁCIA O SPRACÚVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV
Prostredníctvom tejto informácie Vám chceme poskytnúť podrobné a zrozumiteľné informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov Prevádzkovateľom, ktorým je spoločnosť EPIX s.r.o. so sídlom Pri Suchom mlyne 5238/53, Bratislava – mestská časť Staré Mesto 811 04,
IČO: 55 144 799, podľa ustanovení článkov 13 a 14 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej ako „GDPR“).Táto informácia je určená pre všetky dotknuté osoby, o ktorých Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje.
Kto je prevádzkovateľom
Prevádzkovateľom, ktorý spracúva Vaše osobné údaje je spoločnosť EPIX s.r.o. so sídlom Pri Suchom mlyne 5238/53, Bratislava – mestská časť Staré Mesto 811 04, IČO: 55 144 799 (ďalej aj ako „prevádzkovateľ“), ktorá prevádzkuje prevádzku EPIX GYM, Uhrova 16, 831 01 Nové Mesto.
V súvislosti so všetkými otázkami týkajúcimi sa spracúvania Vašich osobných údajov a uplatňovaním Vašich práv dotknutej osoby nás môžete kontaktovať
- písomne na adrese: EPIX s.r.o., Pri Suchom mlyne 5238/53, Bratislava – mestská časť Staré Mesto 811 04 alebo
- elektronicky na e-mailovej ADRESE: ahoj@epixgym.sk
Kto je dotknutou osobou
Dotknutou osobou, ktorej osobné údaje spracúvame sú Klienti Prevádzkovateľa, potencionálni Klienti Prevádzkovateľa a fyzické osoby konajúce v mene obchodných partnerov Prevádzkovateľa.
Prečo spracúvame Vaše osobné údaje
Vaše osobné údaje spracúvame, aby sme boli schopní kvalitne poskytovať naše služby – služby fitness centra.
Odkiaľ získavame Vaše osobné údaje
Vaše osobné údaje získavame vo väčšine prípadov priamo od Vás alebo od Vášho zamestnávateľa.
Účely spracúvania osobných údajov
Jednotlivé účely spracúvania osobných údajov závisia od toho, v akom sme vzájomnom vzťahu a sú nasledovné:
Poskytovanie služieb
Ak využívate naše služby, zakúpením niektorého z našich produktov ste súhlasili s našimi VOP, čím medzi nami vznikla zmluva o poskytovaní služieb. Za týmto účelom spracúvame nevyhnutné osobné údaje, ktorými sú meno, priezvisko, email a telefónne číslo, ako aj údaje o zakúpených službách. Právnym základom spracovania je plnenie zmluvy v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia. Po skončení zmluvy budeme tieto údaje ďalej spracúvať na účely nášho oprávneného záujmu, ktorým je uplatňovanie, preukazovanie a obhajovanie právnych nárokov, spravidla po dobu 4 rokov od prvej možnosti právo uplatniť. Účtovné doklady súvisiace so zmluvami uchovávame po dobu 10 rokov po roku, ktorého sa týkajú za účelom spracovania a vedenia účtovníctva, účtovných a ekonomických dokladov. V súvislosti s realizáciou zmluvy môžu byť osobné údaje poskytnuté správcovi platobnej brány (údaje z platobnej platieb karty, identifikačné údaje Klienta a výška poplatku), účtovnej firme, trénerom a zamestnancom EPIX GYM.
Kamerový systém
V priestoroch prevádzky sú 4 kamery (1 pri vstupe, 1 na recepcii prevádzky a vo fitness zóne sa nachádzajú 2 kamery). Osobnými údajmi, ktoré spracúvame na tento účel je podobizeň osoby, ktorá sa pohybovala v monitorovanom priestore a čas pohybu. Monitorovanie priestorov prevádzky kamerovým systémom je nevyhnutné za účelom Ochrana majetku Prevádzkovateľa, života, zdravia a bezpečnosti zamestnancov Prevádzkovateľa a Klientov. Právnym základom je oprávnený záujem prevádzkovateľa čl. 6 ods. 1 písm. e) Nariadenia. Záznamy si ponechávame spravidla po dobu 72 hodín. Údaje z kamerového systému môžu byť poskytnuté orgánom činným v trestnom konaní alebo iným zákonom oprávneným subjektom na základe ich žiadosti.
Marketing
Za účelom marketingu spracúvame osobné údaje Klientov a potencionálnych Klientov na základe výslovného súhlasu dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia. Dotknuté osoby môžu tento súhlas kedykoľvek odvolať. Osobné údaje za účelom marketingu spracúvame po dobu, kým trvá účel spracúvania alebo do odvolania súhlasu.
Kontaktné údaje Klientov môžeme použiť za účelom marketingu aj na právnom základe oprávneného záujmu. Na takéto účely spracúvame údaje najviac 5 rokov od vašej poslednej návštevy. Toto spracovanie je predmetom práva namietať.
Prijímateľmi osobných údajov za týmto účelom môžu byť orgány verejnej správy a iné subjekty, ktorým prevádzkovateľ poskytuje osobné údaje ex lege.
Komunikácia
Vaše osobné údaje môžeme spracúvať aj za účelom nevyhnutnej komunikácie s Vami. Za týmto účelom spracúvame len Vaše kontaktné údaje (meno, priezvisko, e-mailová adresa prípadne telefónne číslo a adresa bydliska). Právnym základom v takom prípade je oprávnený záujem prevádzkovateľa v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. e) Nariadenia. Osobné údaje spracúvame po dobu jedného roka od ukončenia komunikácie s Vami.
Plnenie zákonných povinností
Pri spracúvaní Vašich osobných údajov za jednotlivými účelmi dochádza aj k spracúvaniu Vašich osobných údajov na základe rôznych osobitných predpisov, ktoré nám ukladajú rôzne povinností, napr. spracovanie účtovníctva, účtovných a ekonomických dokladov, správa registratúry, poskytnutie údajov štátnym a iným orgánom, ktoré vykonávajú dohľad nad našou činnosťou alebo ktoré riešia spory, či pri vykonávaní rozhodnutí. Takýmito osobitnými predpismi sú napr. zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákon o ochrane spotrebiteľa, zákon č. 222/2004 Z.z., o dani z pridanej hodnoty, zákon č. 431/2002 Z.z., o účtovníctve, zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach. Doba uchovávania osobných údajov v týchto prípadoch závisí od jednotlivých právnych predpisov.
Kategórie príjemcov osobných údajov
Vaše osobné údaje sa snažíme neposkytovať ďalším príjemcom, ak to nie je nevyhnutné. Vaše osobné údaje však v závislosti od jednotlivých účelov spracúvania a okolností konkrétneho prípadu poskytujeme v nevyhnutnej miere napr. kontrolným a dozorným orgánom a iným oprávneným subjektom, ak to vyplýva z osobitných právnych predpisov. V určitých prípadoch môžeme spracúvať vaše osobné údaje aj prostredníctvom sprostredkovateľov (napríklad účtovná firma a pod.). Sprostredkovateľ je subjekt, ktorého sme poverili spracúvaním osobných údajov v súlade s článkom 28 GDPR. Na poverenie spracúvaním vašich údajov prostredníctvom sprostredkovateľa sa nevyžaduje Váš súhlas. V tejto súvislosti si Vás dovoľujeme ubezpečiť, že spolupracujeme len so sprostredkovateľmi, ktorí poskytujú primerané technické, organizačné a ďalšie opatrenia tak, aby spracúvanie spĺňalo požiadavky GDPR a aby bola v plnom rozsahu zabezpečená ochrana Vašich osobných údajov.
Bezpečnosť údajov
Na ochranu Vašich osobných údajov pred stratou, manipuláciou alebo neoprávneným prístupom sme prijali primerané technické a organizačné opatrenia. Prístup k Vašim osobným údajom majú výlučne osoby poverené prevádzkovateľom na spracúvanie osobných údajov, ktoré ich spracúvajú na základe pokynov prevádzkovateľa a sú zaviazané mlčanlivosťou a iné osoby, ktoré poskytujú dostatočnú záruku ochrany osobných údajov. Dokumenty obsahujúce osobné údaje zabezpečujeme heslom, PC, v ktorých spracúvame Vaše osobné údaje sú zabezpečené antivírom. Pokiaľ by bola porušená bezpečnosť Vašich osobných údajov, sme povinní Vás v priebehu 72 hodín informovať, ak by takéto porušenie ochrany Vašich osobných údajov mohlo viesť k vysokému riziku pre Vaše práva.
Prenos do tretích krajín
Prenos osobných údajov do tretích krajín sa neuskutočňuje.
Automatizované spracúvanie osobných údajov
V podmienkach Prevádzkovateľa nedochádza k automatizovanému spracúvaniu osobných údajov vrátane profilovania.
Nevyhnutnosť poskytnúť osobné údaje
Ak je poskytovanie osobných údajov zákonnou alebo zmluvnou požiadavkou, alebo požiadavkou, ktorá je potrebná na uzavretie zmluvy, je dotknutá osoba povinná poskytnúť osobné údaje. V opačnom prípade nebude môcť byť naplnený účel spracúvania, ktorý prevádzkovateľ zamýšľal vykonať v prípade poskytnutia osobných údajov.
POUČENIE O PRÁVACH DOTKNUTÝCH OSÔB
V súvislosti so spracúvaním osobných údajov, Vás informujeme o existencii Vašich práv.
Právo odvolať súhlas – v prípadoch, kedy Vaše osobné údaje spracúvame na základe Vášho súhlasu, máte právo tento súhlas kedykoľvek odvolať. Súhlas môžete odvolať elektronicky na adrese ahoj@epixgym.sk, písomne, oznámením o odvolaní súhlasu alebo osobne v Prevádzke EPIX GYM. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania osobných údajov, ktoré sme na jeho základe o Vás spracúvali.
Právo na prístup – máte právo na poskytnutie kópie osobných údajov, ktoré o Vás máme k dispozícii, ako aj na informácie o tom, ako Vaše osobné údaje používame. Vo väčšine prípadov Vám budú Vaše osobné údaje poskytnuté v listinnej podobe, pokiaľ nepožadujete iný spôsob ich poskytnutia. Ak ste o poskytnutie týchto informácií požiadali elektronickými prostriedkami, budú Vám poskytnuté elektronicky, ak to bude technicky možné.
Právo na opravu – prijímame primerané opatrenia, aby sme zabezpečili presnosť, úplnosť a aktuálnosť informácií, ktoré o Vás máme k dispozícii. Ak si myslíte, že údaje, ktorými disponujeme sú nepresné, neúplne alebo neaktuálne, prosím, neváhajte nás požiadať, aby sme tieto informácie upravili, aktualizovali a doplnili.
Právo na výmaz (na zabudnutie) – máte právo nás požiadať o vymazanie Vašich osobných údajov, napríklad v prípade, ak osobné údaje, ktoré sme o Vás získali, už viac nie sú potrebné na naplnenie pôvodného účelu spracúvania. Vaše právo je však potrebné posúdiť z pohľadu všetkých relevantných okolností. Napríklad môžeme mať určité právne a regulačné povinnosti, čo znamená, že nebudeme môcť Vašej žiadosti vyhovieť.
Právo na obmedzenie spracúvania – za určitých okolností ste oprávnení nás požiadať, aby sme prestali používať Vaše osobné údaje. Ide napríklad o prípady, keď si myslíte, že osobné údaje, ktoré o Vás máme, môžu byť nepresné alebo keď si myslíte, že už Vaše osobné údaje nepotrebujeme využívať.
Právo na prenosnosť údajov – za určitých okolností máte právo požiadať nás o prenos osobných údajov, ktoré ste nám poskytli, na inú tretiu stranu podľa Vášho výberu. Právo na prenosnosť sa však týka len osobných údajov, ktoré sme od Vás získali na základe súhlasu alebo na základe zmluvy, ktorej ste jednou zo zmluvných strán.
Právo namietať – máte právo namietať voči spracúvaniu údajov, ktoré je založené na našich legitímnych oprávnených záujmoch. V prípade, ak nemáme legitímny oprávnený dôvod na spracúvanie a Vy podáte námietku, nebudeme Vaše osobné údaje ďalej spracúvať.
Právo na informáciu – máte právo na informáciu o tom, či je poskytovanie osobných údajov zákonnou alebo zmluvnou požiadavkou, alebo požiadavkou, ktorá je potrebná na uzavretie zmluvy, či je dotknutá osoba povinná poskytnúť osobné údaje, ako aj možné následky neposkytnutia takýchto údajov.
Právo získať informáciu – máte právo získať informáciu z akého zdroja pochádzajú Vaše osobné údaje, ak neboli získané priamo od Vás, prípadne informáciu o tom, či údaje podchádzajú z verejne prístupných zdrojov.
Právo získať od prevádzkovateľa potvrdenie – máte právo získať potvrdenie o tom, či prevádzkovateľ spracúva osobné údaje, ktoré Vás týkajú. V prípade, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje, máte právo získať prístup k týmto osobným údajom a dostať uvedené informácie: a) účel spracúvania; b) kategórie dotknutých osobných údajov; c) príjemcovia alebo kategórie príjemcov, ktorým boli alebo budú osobné údaje poskytnuté, najmä príjemcovia v tretích krajinách alebo medzinárodné organizácie; d) ak je to možné, predpokladaná doba uchovávania osobných údajov alebo, ak to nie je možné, kritériá na jej určenie; e) existencia práva požadovať od prevádzkovateľa opravu osobných údajov týkajúcich sa dotknutej osoby alebo ich vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, alebo práva namietať proti takémuto spracúvaniu; f) ak sa osobné údaje nezískali od dotknutej osoby, akékoľvek dostupné informácie, pokiaľ ide o ich zdroj.
Právo podať návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov – ak sa domnievate, že Vaše osobné údaje spracúvame nespravodlivo alebo nezákonne, môžete podať sťažnosť na dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, t. č.: +421 2 3231 3214, email: statny.dozor@pdp.gov.sk, https://dataprotection.gov.sk. V prípade podania návrhu elektronickou formou je potrebné, aby spĺňal náležitosti podľa § 19 ods. 1 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov.
Existencia vyššie uvedených práv však automaticky neznamená, že pri uplatňovaní jednotlivých práv im bude z našej strany vyhovené, nakoľko v konkrétnom prípade sa môžu uplatňovať aj výnimky z dôvodu, že niektoré práva sú naviazané na podmienky, ktoré nemusia byť v každom prípade splnené. Vašou žiadosťou týkajúcou sa konkrétneho práva sa však budeme vždy zaoberať. Uplatnenie práv dotknutej osoby je bezplatné.
Zmena informácií o spracúvaní osobných údajov
Informácie, ktoré sme Vám povinní vzhľadom na spracúvanie osobných údajov poskytnúť, sa môžu meniť alebo prestať byť aktuálne. Z tohto dôvodu si vyhradzujeme možnosť kedykoľvek tieto podmienky upraviť a zmeniť v akomkoľvek rozsahu. V prípade, ak zmeníme tieto podmienky podstatným spôsobom, túto zmenu oznámime podľa možností napr. všeobecným oznámením na tejto webstránke alebo osobitným oznámením prostredníctvom emailu.
Ing. Peter Slivka, EPIX s.r.o., konateľ