VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY



Článok I

Úvodné ustanovenia

  1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej ako „VOP“) sú dôležitou súčasťou právneho vzťahu medzi Prevádzkovateľom – ktorým je spoločnosťou EPIX s.r.o.
    so sídlom Pri Suchom mlyne 5238/53, Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 04, IČO: 55 144 799, zapísanou v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, Odd. Sro, Vl. č. 171668/B, ktorá prevádzkuje Prevádzku EPIX GYM na adrese Uhrova 16, Bratislava – Nové Mesto a Klientom, preto Vám odporúčame si ich podrobne prečítať.


  1. Využívaním Služieb Prevádzkovateľa Klientom vzniká medzi Prevádzkovateľom a Klientom zmluvný vzťah. Ak Prevádzkovateľ a Klient uzatvoria písomnú zmluvu, v ktorej sa dohodnú podmienky odchylne od týchto VOP, budú ustanovenia takej zmluvy uprednostnené pred týmito VOP. Takto dohodnuté podmienky nesmú byť v rozpore s inými právnymi úpravami.


  1. Predmetom činnosti Prevádzkovateľa je predovšetkým poskytovanie služieb fitness centra (open gym - individuálne využívanie priestorov a vybavenia prevádzky, cvičenie s osobným trénerom). V priestoroch Prevádzky Prevádzkovateľa sa môžu konať skupinové cvičenia a môžu byť tiež predávané doplnkyov stravy a nápojejov (tovar).


  1. Registráciou do elektronického systému Prevádzkovateľa alebo kúpou vstupu cez elektronický systém Prevádzkovateľa (najneskôr však vždy začatím využívania Služieb Prevádzkovateľa) Klient potvrdzuje, že sa oboznámil so znením VOP, Podmienkami spracúvania osobných údajov, a Prevádzkovým poriadkom, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP.


  1. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo aktualizovať, zmeniť alebo nahradiť akúkoľvek časť týchto VOP, pričom zmeny oznámi na svojej webovej stránke. Aktualizované znenie VOP je k dispozícii aj v priestoroch recepcie v Prevádzke.


  1. Prevádzkovateľom je spoločnosť EPIX s.r.o. so sídlom Pri Suchom mlyne 5238/53, Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 04, IČO: 55 144 799, zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, Odd. Sro, Vl. č. 171668/B.


  1. Klientom je fyzická osoba, ktorá má záujem využívať alebo využíva služby Prevádzkovateľa.


  1. Prevádzkou je Prevádzka Prevádzkovateľa s názvom EPIX GYM nachádzajúca sa na adrese Uhrova 16, Bratislava –mestská časť Nové Mesto 831 01.


  1. Cenníkom je aktuálny prehľad cien za služby Prevádzkovateľa; cenník je zverejnený na webovej stránke www.epixgym.sk; Cenník je aj prílohou týchto VOP.


  1. Elektronickým systémom je elektronický nástroj Prevádzkovateľa, prostredníctvom ktorého sa Klienti môžu registrovať ako členovia Prevádzkovateľa, platiť za služby a prostredníctvom tohto systému je Klientom umožnený vstup do Prevádzky.


  1. Službami sú služby poskytované Prevádzkovateľom v Prevádzke, najmä služby fitness centra – individuálne využívanie priestorov a vybavenia Prevádzky, cvičenie s osobným trénerom.


  1. Aplikácia Principle Guy je jedinečná on-line aplikácia, ktorá slúži na vytvorenie personalizovaného individuálneho tréningového plánu „na mieru“ pre konkrétneho klienta pod dohľadom osobného trénera. Udelenie oprávnenia používať aplikáciu znamená poskytnutie služby, ktorej predmetom je sprístupnenie aplikácie a jej funkcionalít. Aplikácia Principle Guy je spoplatnená buď ako samostatná služba alebo ako súčasť niektorého z produktov Prevádzkovateľa vždy formou predplatného na predplatné obdobie.


  1. Orgány dozoru nad činnosťou Prevádzkovateľa:


  1. Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa pri poskytovaní služieb fitnescentra vykonáva Regionálny úrad verejného zdravotníctva Bratislava hlavné mesto so sídlom v Bratislave.

  2. Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa vo veciach ochrany spotrebiteľa vykonáva Slovevnská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava

  3. Dohľad nad spracúvaním osobných údajov a plnením povinností prevádzkovateľa vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov,


  1. Kontaktné údaje Prevádzkovateľa pre Klientov


EPIX s.r.o.

Pri Suchom mlyne 5238/53, Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 04

IČO: 55 144 799

Tel.: 0910 349 888

E-mail: ahoj@epixgym.sk


Článok II

Služby poskytované Prevádzkovateľom


  1. Prevádzkovateľ ponúka nasledovné produkty:

  1. jednorazový vstup,

  2. 10 vstupov,

  3. pPermanentka,

  4. polo-súkromkytréning v trojici (balík služieb),

  5. osobný tréningsúkromky(balík služieb)

  6. Principle guy app

  7. Jednorazový tréning v trojiciá polosúkromka

  8. Jednorazový osobný tréningá súkromka


  1. Základná služba poskytovaná v Prevádzke je „jednorazový vstup“; je to produkt, ktorý oprávňuje Klienta na vstup do Priestorov Prevádzky za účelom individuálneho cvičenia (ďalej ako „vstup“). Táto služba umožňuje Klientovi využívať na individuálne cvičenie v súlade s podmienkami bežného užívania a týmito VOP priestory a vybavenie Prevádzky, a to po určený čas podľa týchto VOP.


  1. Produkt „10 vstupov“ oprávňuje klienta na 10 samostatných vstupov do fitness centra. Produkt „10 vstupov“ je časovo obmedzený a platí 120 dní od jeho zakúpenia. Doba platnosti Produktov sa automaticky predlžuje o ďalších 120 dní v momente, keď je Klientom kúpený ďalší produkt 10 vstupov.


  1. Produkt „Permanentka“ je produkt Prevádzkovateľa, ktorýá obsahuje neobmedzený vstup do fitness centra prostredníctvom prístupového linku k otváraniu dverí a tréningový plán v aplikácii Principle Guy. Produkt „Permanentka“ sa predáva ako predplatený produkt s predplatným obdobím 30 kalendárnych dní. Podrobnejšie informácie k predplatnému sú uvedené v Článku III ods. 2 týchto VOP.


  1. Produkt „Tréning v trojici (balík služieb)Polo-súkromky“ je Produkt Prevádzkovateľa, ktorý obsahuje:

  • neobmedzený vstup do fitness centra prostredníctvom prístupového linku k otváraniu dverí,

  • tréningový plán v aplikácii Principle Guy,

  • optimalizáciu tréningového plánu v aplikácii Principle Guy,

  • určitý Klientom zvolený mesačný počet tréningov pod dohľadom osobného trénera v skupine najviac 3 ľudí (Klient si pri kúpe produktu „Polo-súkromkyTréning v trojici (balík služieb)” cez webové sídlo prevádzkovateľa môže zvoliť počet tréningov s osobným trénerom; od počtu zvolených tréningov sa odvíja výsledná cena produktu. Aktuálny cenník služieb prevádzkovateľa nájdete v Prílohe č. 1 týchto VOP);

produkt „Tréning v trojici (balík služieb)Polo-súkromky“ sa predáva ako predplatená služba s predplatným obdobím 30 kalendárnych dní. Podrobnejšie informácie k predplatnému sú uvedené v Článku III ods. 2 týchto VOP.


  1. Produkt „Osobný tréning (balík služieb)Súkromky“ je produkt Prevádzkovateľa, ktorý obsahuje:

  • neobmedzený vstup do fitnesscentra prostredníctvom prístupového linku k otváraniu dverí,

  • tréningový plán v aplikácii Principle Guy,

  • optimalizáciu tréningového plánu v aplikácii Principle Guy

  • určitý Klientom zvolený mesačný počet individuálnych osobných tréningov pod dohľadom osobného trénera (Klient si pri kúpe produktu „Osobný tréning (balík služieb)Súkromky” cez webové sídlo prevádzkovateľa môže zvoliť počet tréningov s osobným trénerom; od počtu zvolených tréningov sa odvíja výsledná cena produktu. Aktuálny cenník služieb prevádzkovateľa nájdete v Prílohe č. 1 týchto VOP).

Produkt Osobný tréning (balík služieb)Súkromky sa predáva ako predplatená služba s predplatným obdobím 30 kalendárnych dní. Podrobnejšie informácie k predplatnému sú uvedené v Článku III ods. 2 týchto VOP.


  1. Produkt „Principle Guy app“ zahŕňa prístup do aplikácie Principle Guy a tréningový plán v aplikácii Principle Guy. Produkt „Principle Guy app“ sa predáva ako predplatená služba s predplatným obdobím 30 kalendárnych dní. Podrobnejšie informácie k predplatnému sú uvedené v Článku III ods. 2 týchto VOP.


  1. Produkt „Jedorazový tréning v trojiciá polo-súkromka“ je produkt Prevádzkovateľa, ktorý umožňuje Klientovi využiť možnosť jednorazového tréningu podľa aplikácie Principle Guy pod dohľadom osobného trénera v skupine najviac troch ľudí. Podmienkou pre využitie tejto služby je, že Klient musí mať platný niektorý z predplatených produktov Prevádzkovateľa (Permanentku, Principle Guy App, Súkromky Tréning v trojici (balík služieb) alebo Osobný tréning (balík služieb) Polosúkromky). Platnosť produktu „Jednorazovýá polo-súkromkatréning v trojici“ je 180 dní od jeho zakúpenia.


  1. Produkt „Jednorazovýá súkromkaosobný tréning“ je produkt Prevádzkovateľa, ktorý obsahuje
    jeden individuálny osobný tréning s osobným trénerom a zahŕňa vstup do fitness centra. Pre využitie tejto služby, Klient nemusí mať zakúpený žiaden iný produkt Prevádzkovateľa, ale ak má Klient zakúpený niektorý z predplatených produktov môže mu byť poskytnutá zľava z ceny produktu podľa platného cenníka. Platnosť produktu „Jednorazovýá súkromkaosobný tréning“ je 180 dní od jeho zakúpenia.


  1. Produkt „10 x súkromka“ je produkt Prevádzkovateľa, ktorý obsahuje 10 individuálnych osobných tréningov s osobným trénerom spolu so vstupmi do fitness centra. Pre využitie tejto služby, klient nemusí mať zakúpený žiaden iný produkt Prevádzkovateľa, ale ak má Klient zakúpený niektorý z predplatených produktov môže mu byť poskytnutá zľava z ceny produktu podľa platného cenníka. Platnosť produktu „10 x súkromka“ je 180 dní od jeho zakúpenia.


  1. Produkty Permanentka, Tréningy v trojici (balík služieb), Osobný tréning (balík služieb) Súkromky, Polo-súkromky a Principle Guy App sú predávané ako predplatené služby s predplatným obdobím 30 kalendárnych dní, s automatickým obnovovaním a automatickou platbou z platobnej karty Klienta, bez viazanosti a s možnosťou tieto služby Klientom kedykoľvek zrušiť ku koncu predplatného obdobia (ďalej ako „Predplatené produkty“). Podrobnejšie informácie k predplatnému sú uvedené v Článku III ods. 2 týchto VOP.


  1. Pri produktoch, ktoré zahŕňajú tréningy s osobným trénerom je Klient povinný si termín vopred zarezervovať s osobným trénerom, buď prostredníctvom rezervačného systému (Setmore) alebo po individuálnej dohode s osobným trénerom. Klient môže zrušiť svoju účasť na tréningu najneskôr do 24 hodín pred začatím tréningu; v takom prípade bude mať možnosť dohodnúť si náhradný tréning. Ak Klient nezruší svoju účasť na tréningu do 24 hodín nevzniká mu právo na náhradný tréning ani na inú formu náhrady.



  1. Doba trvania jedného vstupu v prípade každého produktu Prevádzkovateľa je najviac 120 minút, ktoré začínajú plynúť momentom vstupu Klienta do priestorov Prevádzky. Ak Klient zotrvá v Priestoroch Prevádzky dlhšie ako 120 minút od prvého vstupu, môže mu byť pri odchode z Priestorov zaúčtovaný ďalší vstup, ktorý je Klient povinný uhradiť (napríklad prostredníctvom platobnej brány). V prípade, že Klient zotrvá v Priestoroch kratšie, nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za nevyčerpaný čas vstupu.


  1. Príležitostné akcie, zľavy platia len počas obdobia, ktoré je definované na webovej stránke. Pri ich nevyužití nie je možná kompenzácia, vrátenie poplatku, či dodatočné uplatnenie. Akcia týkajúca sa nového registrovaného Klienta sa dá využiť iba jeden krát.


  1. V priestoroch prevádzky sa môžu konať skupinové cvičenia.


  1. Nákup produktu 10 vstupov, permanentka, súkromky,Tréning v trojici (balík služieb), Osobný tréning (balík služieb) polo-súkromky je možný len pre registrovaných klientov.



Článok III

Nákup Produktov Prevádzkovateľa,

  1. Pre využívanie Služieb Prevádzkovateľa je potrebné, aby si Klient zakúpil niektorý z produktov Prevádzkovateľa prostredníctvom stránky www.epixgym.sk. Na zakúpenie Produktov Prevádzkovateľa elektronicky sa vyžaduje platná platobná karta Klienta. V priestore vstupu do Prevádzky sú informácie o podmienkach vstupu. Pri kúpe produktov Prevádzkovateľa Klient schváli tieto VOP a oboznámi sa aj s Informáciou o spracúvaní osobných údajov.


  1. Úhrada za predplatené produkty (Permanentka, Súkromky, Polo-súkromkyTréning v trojici (balík služie), Osobný tréning (balík služieb), Principle Guy app) je realizovaná platobnou kartou a následne formou predplatného na vrub spôsobu platby Klienta. Predplatné sa v týchto prípadoch automaticky obnovuje na ďalšie predplatné obdobie (t. j. ďalších 30 kalendárnych dní). Klient môže predplatné kedykoľvek zrušiť s účinnosťou ku koncu predplatného obdobia, aby sa mu ďalej neúčtovali poplatky. Predplatným obdobím je obdobie 30 kalendárnych dní a začína dňom zakúpenia služby. Ak sa zvýši cena Predplatného, bude o tom Klient zo strany Prevádzkovateľa informovaný a prevádzkovateľ Klienta požiada o súhlas s pokračovaním. Platba za každé obnovenie služby je realizovaná automaticky na základe predchádzajúceho súhlasu Klienta, ktorý Klient udeľuje pred prvou platbou za produkt. Platba za predplatné je účtovaná prvý deň začiatku predplatného obdobia. Ak z akéhokoľvek dôvodu Prevádzkovateľ nemôže vykonať zaúčtovanie predplatného na ďalšie predplatné obdobie na vrub spôsobu platby Klienta (napríklad vypršanie platnosti platobnej alebo nedostatok finančných prostriedkov) a zostáva Klient zodpovední za všetky nevybrané sumy a Prevádzkovateľ sa pokúsi vykonať zaúčtovanie na vrub spôsobu platby nasledujúci deň. To môže mať za následok zmenu začiatku ďalšieho obdobia Plateného predplatného a môže sa zmeniť dátum, ku ktorému bude vystavená faktúra za každé obdobie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť klientovi predplatenú službu, ak sa Prevádzkovateľovi nepodarí úspešne vykonať zaúčtovanie na vrub spôsobu platby Klienta na obnovenie predplatného. Ak sa Klient rozhodne zrušiť Predplatenú službu tak aby sa nepredĺžila na ďalšie predplatné obdobie je povinný tak urobiť aspoň dvadsaťštyri hodín pred skončením predchádzajúceho predplatného obdobia. Ak Klient nemá záujem, aby jeho predplatená služba pokračovala, nestihol zrušiť predplatenú službu ku koncu predplateného obdobia a Klientovi bola automaticky stiahnutá platba za predplatenú služby na ďalšie predplatné obdobie, nevzniká Klientovi nárok na vrátenie platby za predplatenú službu, ale Prevádzkovateľ mu môže poskytnúť možnosť vyčerpania predplatených služieb v inom období alebo mu môžu byť poskytnuté iné produkty prevádzkovateľa v hodnote predplatenej služby.


  1. Vo výnimočných prípadoch je nákup produktov Prevádzkovateľa možný priamo v Prevádzke Prevádzkovateľa (napríklad z dôvodov výpadku internetu).


  1. Prostredníctvom elektronického systému Prevádzkovateľ doručuje Klientovi aj elektronické faktúry za uhradené produkty Prevádzkovateľa. Klient súhlasí s tým, že faktúry za uhradené produkty Prevádzkovateľa mu budú zasielané v elektronickej forme.


  1. V elektronickom systéme, ku ktorému má Klient prístup, má Klient k dispozícii informácie o zakúpených produktoch – počte vstupov a ich platnosti. Prevádzkovateľ môže v súvislosti s realizáciou platieb a rezervácií využíva platformy tretích osôb (napr. Stripe, Setmore).


  1. Nákup vstupu prostredníctvom elektronického systému je dostupný iba pre Klientov, ktorí majú najmenej 16 rokov a to s ohľadom na čl. 8 ods. 1 všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov. Zároveň sa má za to, že až vek 16 rokov je dostatočným na to, aby Klient sám uzavrel zmluvu riadiacu sa týmito VOP s Prevádzkovateľom v súlade s § 9 Občianskeho zákonníka.




Článok IV

Vstup do prevádzky, odchod z prevádzky


  1. Po zakúpení niektorého z produktov Prevádzkovateľa, ktorý v sebe zahŕňa vstup do fitness centra, je Klientovi prostredníctvom elektronického zariadenia pridelením prístupového linku slúžiaceho na otváranie dverí umožnený vstup do priestorov Prevádzky.


  1. Vstup do priestorov Prevádzky a výstup z nich je kontrolovaný prostredníctvom elektronických zariadení.


  1. Zakúpený Produkt je neprenosný a platí výhradne pre jedného Klienta. Pridelený prístupový link, ktorý klient obdrží elektronicky slúži na identifikáciu Klienta a spája sa vždy s konkrétnym Klientom. Jeden prístupový link oprávňuje na vstup do Prevádzky iba jednu osobu. V prípade, že jeden prístupový link použije viacero osôb (okrem výnimiek výslovne uvedených v týchto VOP) je Klient, ktorému bol pridelený prístupový link povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 100 Eur za každú osobu, ktorá vstúpila do priestorov na jeho prístupový link. Výnimkou je iba návšteva Prevádzky (napríklad prvá registrácia, obchodní partneri Prevádzkovateľa, sprevádzanie dieťaťa do 16 rokov a nevyhnutné sprevádzanie osoby so zdravotným alebo iným postihnutím).



  1. Prevádzkovateľ je oprávnený odoprieť poskytnutie Služby osobe, ktorá použila prístupový link, ktorý jej nepatrí.


  1. Pridelený prístupový link slúžiaci na otváranie vchodových dverí Prevádzky je Klient povinný chrániť pred stratou, kopírovaním alebo zneužitím.


  1. Vstup je Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek ukončiť a požiadať Klienta o opustenie Priestorov, ak Klient porušil svoje povinnosti podľa týchto VOP alebo nedodržal iné pokyny Prevádzkovateľa, ktoré slúžia na ochranu zdravia a bezpečnosti Klientov v Prevádzke alebo na predchádzanie škodám, pričom v takom prípade Klient nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za nevyčerpanú časť Služieb alebo nevyčerpaný časový limit jednorazového vstupu.


  1. Klient berie na vedomie, že časť priestorov Prevádzky môže byť vyhradená pre tréningy s osobným trénerom alebo skupinové cvičenie a Klient nemá nárok na zľavu alebo vrátenie kreditu z dôvodu, že nemôže takúto časť Priestorov Klient využívať.


  1. Prevádzkovateľ môže vyžadovať od Klienta uhradenie sankcie vo výške 100 Eur, ak zodpovedná osoba Prevádzkovateľa zistí, že Klient (externý tréner) viditeľne v Prevádzke vykonáva trénerskú činnosť bez toho, aby bol u Prevádzkovateľa evidovaný ako Tréner.


  1. Registrácia nie je povinná pre vstup do Prevádzky, avšak registrácia oprávňuje Klienta k čerpaniu určitých výhod (akcie, zľavy). Registračný formulár obsahuje nasledovné povinné údaje: meno a priezvisko Klienta, ulica, číslo domu, mesto a PSČ jeho trvalého pobytu/kontaktnej adresy, telefónne číslo, emailovú adresu Klienta. V registračnom formulári Klient potvrdí, že má viac ako 16 rokov a svoj súhlas s týmito VOP a oboznámenie sa s Informáciou o spracúvaní osobných údajov a Prevádzkovým poriadkom.


  1. Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov sa realizuje osobne, za prítomnosti a so súhlasom zákonného zástupcu a zástupcu Prevádzkovateľa a platia pre ňu rovnako tieto VOP.


Článok V

Právo na odstúpenie od zmluvy


  1. Pokiaľ Klient kúpi vstup prostredníctvom webovej stránky Prevádzkovateľa (online), schváli tieto VOP na webovom rozhraní a uhradí vstupné za Služby prostredníctvom webovej platobnej brány, bez prítomnosti v Prevádzke, má právo od tejto zmluvy odstúpiť v zmysle § 7 zákona 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to v lehote 14 dní od uzavretia zmluvy (registrácie v systéme). Ak si však Klient kedykoľvek počas tejto lehoty rezervuje niektorú Službu prostredníctvom elektronického systému, potom rezerváciou Služby dáva výslovný súhlas s poskytnutím služby a je týmto riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby. Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na prípady, kedy je platba za vstupné realizovaná priamo v Prevádzke.


  1. Odstúpenie od zmluvy podľa predchádzajúceho odseku je Klient povinný doručiť Prevádzkovateľovi do uplynutia lehoty a to spravidla na formulári, ktorý je
    prílohou č. 2 týchto VOP. Formulár je možné doručiť poštou, elektronicky na emailovú adresu Prevádzkovateľa ahoj@epixgym.sk alebo osobne v Prevádzke.


  1. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná ak je v jej posledný deň odstúpenie podané na prepravu (odoslané). Prevádzkovateľ do 15 pracovných dní od doručenia odstúpenia od zmluvy zruší elektronické zákaznícke Konto klienta a vráti uhradený Kredit na jeho bankový účet uvedený v odstúpení od zmluvy. Vrátenie predplatného Služieb (Kreditu) v hotovosti nie je možné.



Článok VI

Prevádzka

  1. Využitie Služieb v Prevádzke je možné počas prevádzkového času , ktorý je pondelok až piatok v čase od 7:00 hod. do 22.00 hod. a v dňoch pracovného pokoja (soboty, nedele a sviatky) v čase od 9.00 hod. do 22.00 hod. Registrovaný Klienti môžu Služby Prevádzky využívať aj v čase mimo prevádzkových hodín.


  1. Prevádzkovateľ má právo prerušiť alebo obmedziť poskytovanie služieb Prevádzky na nevyhnutnú dobu z prevádzkových dôvodov napr. pri nevyhnutných opravách a údržbe, v takom prípade najmenej 24 hodín vopred oznámi Klientom prostredníctvom webovej stránky obmedzenie prevádzky. V prípade plánovaného vopred oznámeného obmedzenia prevádzky nevzniká Klientovi nárok na kompenzáciu nemožnosti využívania Služieb v Prevádzke počas obmedzenia Prevádzky.


  1. Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek na potrebný čas prerušiť, pozastaviť alebo obmedziť Prevádzku z dôvodov, kedy je jeho prevádzka neplánovane ohrozená alebo obmedzená vonkajšími faktormi (napr. z dôvodu prírodnej katastrofy, iných prípadov vyššej moci, odstávky vody, kúrenia, elektriny alebo výpadku internetu) alebo predpismi, nariadeniami a opatreniami vlády alebo orgánov verejnej správy alebo inými okolnosťami nezávislými od vôle Prevádzkovateľa, ktoré Prevádzkovateľ nemohol rozumne predpokladať ani ich odvrátiť. V takom prípade nevzniká Klientovi nárok na kompenzáciu za Služby, ktoré sa začali poskytovať a nemohli byť dokončené ani za presunutie termínov objednaných Služieb. Prevádzkovateľ môže Klientom v takom prípade poskytnúť možnosť prísť cvičiť v náhradnom termíne, bez nároku na zľavu alebo vrátanie ceny vstupného.



Článok VII

Bezpečnosť Klienta

  1. Klient zodpovedá sám za svoj zdravotný stav a berie na vedomie, že Prevádzkovateľ nevyhodnocuje vhodnosť cvičenia s ohľadom na jeho zdravotný stav. Pred každým cvičením je Klient povinný zvážiť svoj aktuálny zdravotný stav a tomu prispôsobiť druh cvičenia, intenzitu, záťaž a dĺžku cvičenia.


  1. V nadväznosti na zdravotnú spôsobilosť Klienta využívať Služby prevádzkovateľa je Klient povinný

  1. pred cvičením prekonzultovať svoj stav so svojím lekárom a rešpektovať jeho odporúčania,

  2. v prípade tréningu s osobným trénerom alebo skupinového cvičenia informovať trénera o svojich zdravotných obmedzeniach uviesť obmedzenia a výhrady pred začatím cvičenia a to pred každou hodinou osobitne, pretože tieto informácie Prevádzkovateľ ani tréneri nezaznamenávajú ani nespracúvajú z dôvodu minimalizácie spracúvaných osobných údajov,

  3. sledovať svoj zdravotný stav počas cvičenia a cvičenie prerušiť alebo ukončiť, ak začne cítiť bolesť alebo zdravotné ťažkosti.

  1. Prevádzkovateľ je oprávnený neposkytnúť Službu alebo ukončiť poskytovanie Služby Klientovi, ktorého zdravotný stav sa javí ako rizikový a u ktorého by poskytovanie Služby mohlo ohroziť jeho zdravie alebo zdravie iných Klientov a to bez náhrady poplatku za Službu, ak už Službu začal poskytovať.



Článok VIII

Pravidlá správania v Prevádzke

  1. Podrobné podmienky správania sa v Prevádzke určuje prevádzkový Poriadok a tieto VOP obsahujú výber najdôležitejších z nich, bez obmedzenia Prevádzkového poriadku. V prípade rozporu medzi týmito VOP a Prevádzkovým poriadkom, má prednosť Prevádzkový poriadok.

  2. Každý Klient je povinný :

  1. dodržiavať Prevádzkový poriadok a tieto VOP

  2. rešpektovať pokyny na obsluhu strojov a iné pokyny personálu a všetky použité stroje uviesť do pôvodného stavu a dezinfikovať. Použité náradie a pomôcky je Klient povinný dezinfikovať a odložiť na vyhradené miesto.

  3. zachovávať čistotu a hygienu v Prevádzke, v prípade zistenia akéhokoľvek hygienického nedostatku informovať pracovníka Prevádzkovateľa,

  4. dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia vzťahujúce sa na Prevádzku,

  5. neodkladne informovať pracovníka Prevádzkovateľa v prípade náhleho zhoršenia zdravotného stavu, prípadne spozorovania zdravotných ťažkostí u inej osoby,

  6. šetrne zaobchádzať so zariadením a strojmi v Prevádzke a nepoškodzovať priestory a majetok Prevádzkovateľa alebo tretích osôb v Prevádzke,

  7. po ukončení cvičenia uložiť použité náradie na miesto na to určené, nevynášať náradie z priestorov na to určených v centre,

  8. vydezinfikovať používané náradie a zariadenia bezodkladne po použití dezinfekčným prostriedkom na to určeným


  1. V Priestoroch Prevádzky a na pozemkoch prislúchajúcich k budove, v ktorej je Prevádzka je zakázané

  1. fajčiť,

  2. robiť hluk alebo svojím správaním inak obmedzovať pohodlie ostatných Klientov,

  3. znečisťovať alebo ničiť Priestory, stroje a vybavenie,

  4. konzumovať potraviny alebo nápoje (okrem vody), okrem vyhradeného priestoru na recepcii,

  5. zasahovať do technického vybavenia, zariadení a strojov,

  6. vnášať nebezpečné alebo horľavé látky, zariadenia alebo zbrane,

  7. porušovať bezpečnostné a protiepidemiologické pokyny a pravidlá prevádzkovateľa.


  1. Osobám, ktoré porušujú tieto zákazy je Prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť vstup do Prevádzky alebo ich požiadať o okamžité opustenie Prevádzky , pričom v takom prípade Prevádzkovateľ nie je povinný poskytnúť Klientovi žiadnu náhradu ani vrátiť zaplatenú cenu vstupu.


  1. Do priestorov Prevádzky majú zakázaný vstup

  1. osoby pod vplyvom alkoholu alebo iných psychotropných alebo toxických látok,

  2. osoby so zvieratami,

  3. osoby v silne znečistenom alebo inak nevhodnom odeve,

  4. agresívne a nebezpečne sa správajúce osoby, ktoré môžu ohrozovať okolie,

  5. osoby, ktoré môžu prenášať nákazlivé ochorenia, boli v styku s takouto osobou alebo majú povinnosť izolácie, karantény alebo povinnosť podstúpenia testu na nákazlivé ochorenie po návrate z rizikovej oblasti alebo po styku s rizikovou osobu, a to až do obdržania osvedčenia o negatívnom výsledku testu na prenosné alebo nákazlivé ochorenie.


  1. Osoby, ktoré porušili zákaz vstupu podľa predchádzajúceho odseku je Prevádzkovateľ oprávnený požiadať o opustenie jeho Priestorov, pričom v takom prípade Prevádzkovateľ nie je povinný poskytnúť Klientovi žiadnu náhradu ani vrátiť zaplatenú cenu vstupu.


  1. Deti (osoby do 16 rokov) môžu vstupovať do priestorov Prevádzky len so súhlasom a na zodpovednosť zákonných zástupcov.


  1. Klient je povinný na cvičenie využívať vhodné a primerané športové oblečenie pozostávajúce z vrchného a spodného dielu a čistú obuv vhodnú na cvičenie v interiéri.


  1. Z bezpečnostných dôvodov majú osoby, ktoré sa nemôžu samostatne pohybovať alebo obliekať, či vyzliekať bez pomoci inej osoby, ako aj osoby s fyzickým alebo iným postihnutím, u ktorých nie je možné predpokladať, že zvládnu cvičenie bez pomoci inej osoby povolené cvičenie v Prevádzke v sprievode inej osoby, ktorá je na spomenuté úkony spôsobilá. Žiadame Klienta, ktorý potrebuje pri cvičení takúto asistenciu a vstupuje preto s inou osobou, aby o tom vopred informoval Prevádzkovateľa telefonicky alebo e-mailom na adresu ahoj@epixgym.sk, aby Prevádzkovateľ zabezpečil možnosť využitia jeho Služieb pre Klienta a sprevádzajúcu osobu.


  1. Prevádzkovateľ môže v Prevádzke pre marketingové účely vyhotovovať audiovizuálne záznamy, fotografie alebo zvukové záznamy z tréningov a poskytovania Služieb. V takom prípade Klientov vopred upozorní a Klient, ktorý s vyhotovením záznamu nesúhlasí bude mať miesto určené tak, aby na zázname nebol alebo, pokiaľ to nie je možné a pokiaľ o to Klient požiada priamo na mieste a bezodkladne, môže mu byť umožnené poskytnutie Služby v náhradnom termíne. Klienti berú na vedomie, že Prevádzkovateľ môže takéto fotografie a záznamy zverejňovať na svojej webovej stránke, v marketingových dokumentoch alebo na sociálnych sieťach.


  1. Osoby, ktoré v Prevádzke alebo na pozemku pri Prevádzke spôsobia škodu Prevádzkovateľovi, vlastníkovi strojov, inému Klientovi alebo tretej osobe sú povinné túto škodu nahradiť a to do 3 dní od výzvy na úhradu a vyčíslenia škody.

  2. Klienti zodpovedajú Prevádzkovateľovi za škodu, ktorú mu spôsobia nedodržaním protiepidemiologických opatrení a obmedzení, vrátane zodpovednosti za škodu a ušlý zisk z dôvodu núteného uzavretia alebo obmedzenia Prevádzky alebo nákladov dezinfekcie priestorov Prevádzky.


  1. Klienti, ktorým bolo po návšteve Prevádzky diagnostikované nákazlivé alebo prenosné ochorenie, pričom je možné, že toto ochorenie mali už v čase návštevy Prevádzky sú povinní bezodkladne po zistení ochorenia kontaktovať Prevádzkovateľa a oboznámiť ho s touto skutočnosťou, aby mohli byť vykonané príslušné protiepidemiologické opatrenia a opatrenia na zamedzenie šírenia chorôb.


Článok IX

Osobné údaje

  1. Osobné údaje Klientov a tretích osôb spracúva Prevádzkovateľ za podmienok, ktoré sú uvedené v Informácii o spracúvaní osobných údajov a s ktorými sa Klient oboznamuje pri registrácii alebo kúpe vstupu. Kópia tejto informácie je k dispozícii v priestoroch recepcie Prevádzky.


  1. Klienti berú na vedomie, že Priestory Prevádzky najmä priestory vstupu, recepcia, chodby a spoločné priestory sú monitorované kamerovým systémom za účelom ochrany majetku Prevádzkovateľa, života, zdravia a bezpečnosti zamestnancov Prevádzkovateľa a Klientov, podrobnosti o kamerovom systéme sú uvedené v Informácii o spracúvaní osobných údajov.






Článok X

Reklamačný poriadok

  1. Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady Služieb v zmysle platných právnych predpisov, najmä § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej ako „OZ“) v spojení s príslušnými ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov (ďalej ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“).


  1. Ak zakúpená Služba obsahuje vady je Klient povinný uplatniť nároky z vád (reklamáciu) bez zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na uplatnenie reklamácie, teda v deň v ktorom nebola služba poskytnutá v dohodnutom alebo bežnom rozsahu, kvalite, množstve a termíne, inak právo na reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny Služby, teda najmä ak Služba nebola poskytnutá za cenu podľa Cenníka alebo bola cena Služby nesprávne zaúčtovaná, je Klient oprávnený uplatniť vadu do 30 dní od poskytnutia Služby. Nároky z vád Služieb (reklamáciu) môže Klient uplatniť emailom na ahoj@epixgym.sk alebo písomnou reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu Prevádzky EPIX GYM, Uhrova 16, 831 01 Bratislava – Nové Mesto alebo adresu sídla Prevádzkovateľa.. Dodatočne zistené vady nebudú akceptované.


  1. Klient povinný pri reklamácii uviesť aspoň tieto údaje:

  1. dátum uplatnenia reklamácie.

  2. meno a priezvisko reklamujúceho Klienta, jeho kontaktná adresa, telefonický kontakt a emailová adresa;

  3. označenie reklamovanej Služby;

  4. dátum zakúpenia, cenu reklamovanej Služby a v prípade že je cena vyúčtovaná faktúrou číslo faktúry,

  5. dôvody reklamácie a popísané reklamované vady a nárok zo zodpovednosti za vady, ktorý reklamujúci požaduje;

  6. podpis reklamujúceho Klienta.


  1. Ak reklamácia neobsahuje informácie uvedené vyššie a tieto informácie nedoplní reklamujúci ani do 3 dní od výzvy Prevádzkovateľa na ich doplnenie, konanie o vybavení reklamácie sa zastaví a reklamácia nebude riešená.


  1. Za vadne poskytnutú službu nemožno považovať čerpanie služieb menšieho rozsahu spôsobené samotným Klientom alebo okolnosťami, ktoré sú na strane Klienta. Taktiež sa nejedná o chybné poskytnutie služby v dôsledku vyššej moci – napr. povodeň, snehová kalamita, víchrica, krupobitie, poškodenie bleskom, vrátane prerušenia dodávok elektrickej energie, internetu, hrozba bombového útoku alebo teroristického útoku, občianska vojna, evakuácia priestorov prevádzky alebo iné okolnosti, ktoré sú mimo vplyvu prevádzkovateľa, a to aj v prípade ak nastanú náhodne. V takýchto prípadoch bude reklamácia odmietnutá.


  1. Prevádzkovateľ po doručení reklamácie vyhotoví záznam o uplatnenej reklamácii a pripojí potvrdenie o doručení reklamácie Prevádzkovateľovi.


  1. Prevádzkovateľ rozhodne podľa možností o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité preverenie okolností poskytnutia Služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.


  1. V prípade poskytnutia Služby s vadami je Klient oprávnený

  1. požadovať odstránenie vád poskytnutím náhradnej Služby,

  2. poskytnutie chýbajúcej Služby alebo požadovať odstránenie vád opravou Služby, ak sú vady opraviteľné, alebo

  3. požadovať primeranú zľavu z ceny Služby alebo

  4. odstúpiť od zmluvy, ak Služba nebola vôbec poskytnutá.


  1. Prevádzkovateľ po preskúmaní uplatnenej reklamácie rozhodne o spôsobe vybavenia reklamácie. Klient je povinný pri vybavovaní reklamácie poskytnúť Prevádzkovateľovi potrebnú súčinnosť vyžadovanú Prevádzkovateľom. V lehote na vybavenie reklamácie zašle Prevádzkovateľ registrovanému Klientovi formou e-mailu alebo iným Klientom prostredníctvom poštovej zásielky vyjadrenie k reklamácii a o spôsobe odstránenia vád reklamovane služby.


  1. Pokiaľ nie je konkrétne uvedené inak, riadi sa reklamačný poriadok príslušnými ustanoveniami Občianskeho Zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľov.


  1.  Ak Klient nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že dodávateľ porušil jeho práva, objednávateľ má právo obrátiť sa na dodávateľa so žiadosťou o nápravu. Ak dodávateľ na žiadosť objednávateľa podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania objednávateľom, objednávateľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov“). Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s dodávateľom je Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Ústredný inšpektorát SOI, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Bajkalská 21/A, p. p. 29, 827 99 Bratislava alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr@soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostupný na stránke https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zozn... ),pričom objednávateľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Objednávateľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .


  1.  Návrh objednávateľa na začatie alternatívneho riešenia sporu musí v zmysle § 12 odsek 3 Zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov obsahovať:

a)     meno a priezvisko spotrebiteľa (t.j. Klienta), adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický kontakt, ak ich má,

b)    presné označenie Prevádzkovateľa,

c)     úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností,

d)    označenie, čoho sa Klient ako spotrebiteľ domáha,

e)     dátum, kedy sa Klient ako spotrebiteľ obrátil na dodávateľa so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s Prevádzkovateľom bol bezvýsledný,

f)     vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) až e) Zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.


  1. Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže objednávateľ využiť formulár, ktorý je dostupný aj na webovom sídle Slovenskej obchodnej inšpekcie (https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov/formular-pre-podanie-navrhu-na-z... ). K návrhu Klient priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu.



Článok XI

Záverečné ustanovenia

  1. Tieto VOP a právne vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, predovšetkým Občianskym Zákonníkom, Obchodným zákonníkom a zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

  2. Ak nie je uvedené inak, Prevádzkovateľ vlastní všetky autorské práva k textom, logám, fotografiám a ďalším predmetom duševného vlastníctva umiestneným v jeho Priestoroch, na webových stránkach alebo na sociálnych sieťach. Všetky registrované ochranné známky alebo neregistrované označenia alebo vyobrazenia použité na týchto stránkach sú majetkom príslušných vlastníkov a použité iba s príslušnou licenciou. Žiadna osoba nie je oprávnená kopírovať, pozmeňovať, ukladať, šíriť alebo inak používať predmety duševného vlastníctva Prevádzkovateľa s výnimkou ich prehliadania pre svoje osobné a nekomerčné použitie.

  3. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto VOP kedykoľvek zmeniť alebo doplniť. Zmeny alebo doplnenia týchto VOP vstupujú do platnosti dňom ich oznámenia objednávateľovi napr. zverejnením na www.epixgym.sk.

  4. Akékoľvek spory, ktoré medzi Prevádzkovateľom a Klientom vzniknú sa obe zmluvné strany, budú prednostne riešené formou zmieru.

  5. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 10.11.2023.


V Bratislave, dňa 9. 11. 2023

Ing. Peter Slivka, EPIX s.r.o., konateľ


Zoznam príloh:

Príloha č. 1: Cenník služieb

Príloha č. 2: Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy

Príloha č. 3: Prevádzkový poriadok

Príloha č. 4: Informácia o spracúvaní osobných údajov


























Príloha č. 1

CENNÍK SLUŽIEB

Názov Produktu

Cena s DPH

Jednorazový vstup

10 Eur

10 vstupov

90 Eur

Permanentka s platnosťou 30 kalendárnych dní

70 Eur

Principle Guy App s platnosťou 30 kalendárnych dní

30 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 4 s platnosťou 30 kalendárnych dní                    

90 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 5 s platnosťou 30 kalendárnych dní              

112,50 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 6 s platnosťou 30 kalendárnych dní                  

120 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 7 s platnosťou 30 kalendárnych dní                

140 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 8 s platnosťou 30 kalendárnych dní

150 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 9 s platnosťou 30 kalendárnych dní

168,50 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 10 s platnosťou 30 kalendárnych dní

170 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 11 s platnosťou 30 kalendárnych dní

187 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 12 s platnosťou 30 kalendárnych dní

204 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 13 s platnosťou 30 kalendárnych dní

221 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 14 s platnosťou 30 kalendárnych dní

238 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 15 s platnosťou 30 kalendárnych dní

255 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 16 s platnosťou 30 kalendárnych dní

272 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 17 s platnosťou 30 kalendárnych dní

289 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 18 s platnosťou 30 kalendárnych dní

306 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 19 s platnosťou 30 kalendárnych dní

323 Eur

Tréning v trojici (balík služieb)Polosúkromky s počtom tréningov 20 s platnosťou 30 kalendárnych dní

340 Eur

Súkromky Osobný tréning (balík služieb) s počtom tréningov 4 s platnosťou 30 kalendárnych dní

152 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 5 s platnosťou 30 kalendárnych dní

190 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 6 s platnosťou 30 kalendárnych dní

216 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 7 s platnosťou 30 kalendárnych dní

252 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 8 s platnosťou 30 kalendárnych dní

280 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 9 s platnosťou 30 kalendárnych dní

315 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 10 s platnosťou 30 kalendárnych dní

320 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 11 s platnosťou 30 kalendárnych dní

352 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 12 s platnosťou 30 kalendárnych dní

384 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 13 s platnosťou 30 kalendárnych dní

416 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 14 s platnosťou 30 kalendárnych dní

448 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 15 s platnosťou 30 kalendárnych dní

480 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 16 s platnosťou 30 kalendárnych dní

512 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 17 s platnosťou 30 kalendárnych dní

544 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 18 s platnosťou 30 kalendárnych dní

576 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 19 s platnosťou 30 kalendárnych dní

608 Eur

Osobný tréning (balík služieb) Súkromky s počtom tréningov 20 s platnosťou 30 kalendárnych dní

640 Eur

Jednorazovýá tréning v trojici polo-súkromka

20 Eur

Jednorazovýá súkromkaosobný tréning*

50 Eur

10 x súkromka*

400 Eur

* ak má Klient zakúpený niektorý z predplatených produktov je mu poskytnutá 30 % zľava z ceny produktu




Príloha č. 2

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)


Komu: EPIX s.r.o.

Pri Suchom mlyne 5238/53

Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 04



Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby*: ..............



Dátum objednania/dátum prijatia* ..............



Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............



Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov*:




Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............



Dátum ..............


* Nehodiace sa prečiarknite.


POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa úhrady za službu.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy informujte Prevádzkovateľa o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou na adresu EPIX s.r.o., Pri Suchom mlyne 5238/53, Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 04 alebo e-mailom na adresu ahoj@epix.com). Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.


2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám dodávateľ vráti všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä zaplatenú cenu. Platby Vám dodávateľ vráti bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď bude Prevádzkovateľov doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.


Príloha č. 3


PREVÁDZKOVÝ PORIADOK

vypracovaný v súlade so zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhláškou MZ SR
č. 525/2007 Z. z. o podrobnostiach o požiadavkách na telovýchovno-športové zariadenia


Článok I

Identifikačné údaje prevádzkovateľa zariadenia


Názov a adresa zariadenia: EPIX GYM, Uhrova 16, Bratislava – Nové Mesto 831 01

Obchodné meno prevádzkovateľa: EPIX s.r.o.

Sídlo prevádzkovateľa: Pri Suchom mlyne 5238/53, Bratislava – Staré Mesto 811 04

IČO prevádzkovateľa: 55 144 799



Článok II

Druh a spôsob poskytovania služieb, zakázané úkony pri poskytovaní služieb


  1. V zariadení sa poskytujú tieto služby:

  1. využitie vybavenia fitness centra na individuálne cvičenie,

  2. cvičene s osobným trénerom,

  3. skupinové cvičenie,

  4. predaj doplnkov stravy a nápojov.


  1. Pri prekročení kapacít prevádzky je prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť klientovi vstup a to až do času kedy to kapacita prevádzky umožní. V tejto súvislosti nevznikajú klientovi žiadne nároky voči prevádzkovateľovi.


  1. V priestoroch prevádzky je zakázané fajčiť.



Článok III

Podmienky prevádzky a zásady ochrany zdravia návštevníkov
a zamestnancov zariadenia


  1. Prevádzka je dispozične členená na vstup s recepciou, zázemie pre zamestnancov, miestnosť na upratovanie, šatne delené na mužské a ženské riešené v priamej náväznosti na sprchy, umývadlo a wc. Z prvého poschodia vedie schodište do suterénu, v ktorom sa nachádza fitness miestnosť priestorovo rozdelená na posilňovaciu časť, cardio zónu a funkčnú zónu určenú na cvičenie s vlastným telom.


  1. Objekt, v ktorom sa nachádza prevádzka je napojený na verejné inžinierske siete, zásobovanie pitnou vodou je zabezpečené, osvetlenie je prirodzené a umelé. Odkanalizovanie je riešené napojením objektu na verejnú kanalizáciu mesta. Miestnosti majú riešené vetranie oknami v kombinácií s umelým vetraním. Otváracie krídla okien sú ovládateľné z podlahy.


  1. Podlaha priestorov určených na cvičenie je pružná, ľahko čistiteľná a nekĺzavá. Steny sú hladké bez výstupkov a do výšky 200 cm sú opatrené povrchovou úpravou Vnútorné povrchy nie sú lesklé, farebné riešenie je zvolené tak, aby nezhoršovali svetelné podmienky.


  1. Pre využívanie Služieb Prevádzkovateľa je potrebný nákup vstupu prostredníctvom platobnej brány cez webovú stránku Prevádzkovateľa alebo prostredníctvom aplikácie Prevádzkovateľa.


  1. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo prerušiť alebo obmedziť prevádzku v odôvodnených prípadoch. To platí najmä pri nevyhnutných opravách a údržbe, ktoré sa nezlučujú so zachovaním bežnej a pre Klientov komfortnej a bezpečnej prevádzky, rovnako aj v situácii spôsobenej vyššou mocou (napr. havárie vodovodného potrubia, odstavenie dodávky vody, elektriny, internetu alebo dodávky teplej vody, nútené uzatvorenie Prevádzky z rozhodnutia prenajímateľa alebo orgánu štátnej správy alebo samosprávy, výpadok elektriny, vytápanie a podobne). Klientovi v tomto prípade nevzniká nárok na kompenzáciu.


  1. Cvičebné náradie, posilňovacie stroje a ďalšie vybavenie fitnes centra sú Klienti povinný používať jedine spôsobom k tomu určeným. Sú pri tom povinný chovať sa tak, aby nedochádzalo k ich poškodeniu, ani k ohrozeniu zdravia vlastného, alebo zdravia iných klientov.


  1. Klient využíva služby Prevádzkovateľa na vlastné nebezpečenstvo, je zdravý telesne aj duševne a je schopný cvičenie absolvovať. Pred každým cvičením zváži svoj aktuálny zdravotný stav a tomu prispôsobí druh cvičenia, intenzitu, záťaž a dĺžku cvičenia.


  1. Za poranenia a úrazy, ktoré si Klient zapríčinil vlastnou neopatrnosťou, nezohľadnením vlastného zdravotného stavu a nerešpektovaním prevádzkového poriadku, nenesie

Príloha č. 1

Cenník služieb

Jednorazový vstup – 10 Eur

10 vstupov – 90 Eur

20 vstupov – 150 Eur

 

Príloha č. 2

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)

 

Komu:       EPIX s.r.o.

Pri Suchom mlyne 5238/53

Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 04

 

 

Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby*: ..............

 

 

Dátum objednania/dátum prijatia* ..............

 

 

Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............

 

 

Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov*:

 

 

 

Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............

 

 

Dátum ..............

 

* Nehodiace sa prečiarknite.

 

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa úhrady za službu.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy informujte Prevádzkovateľa o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou na adresu EPIX s.r.o., Pri Suchom mlyne 5238/53, Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 04 alebo e-mailom na adresu ahoj@epix.com). Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

 

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám dodávateľ vráti všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä zaplatenú cenu. Platby Vám dodávateľ vráti bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď bude Prevádzkovateľov doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.